مانیتور ۶۵ اینچی مخصوص گیمینگ انویدیا با قیمت ۴۹۹۹ دلار بهمن‌ ماه به بازار عرضه می‌شود

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اولین مانیتور ۶۵ اینچی انویدیا با رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR فوریه (‌بهمن‌) با قیمت ۴۹۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

سال گذشته در نمایشگاه CES ۲۰۱۸، انویدیا تلویزیون ۶۵اینچی 4K‌ را برای گیمرها رونمایی کرد و قرار بود در تابستان، عرضه‌ی این نمایشگر را به بازار شاهد باشیم. تابستان گذشت؛ ولی خبری از نمایشگر ۶۵اینچی انویدیا نشد.

براساس آخرین اخبار، به‌نظر می‌رسد نمایشگر انویدیا که وعده‌ی عرضه‌‌ی آن برای سال ۲۰۱۸ داده شده بود، قرار است فوریه به بازار عرضه شود. تلویزیون ۶۵اینچی مخصوص گیمرهای انویدیا بسیار گرانی است و با قیمت ۴۹۹۹ دلار فروخته خواهد شد. این درحالی است که نمایشگر Omen X Emperium اچ‌پی از رزولوشن 4K، پشتیبانی از فناوری HDR، تکنولوژی G-Sync و رفرش‌ریت ۱۴۴هرتزی بهره می‌برد. 

کنسول بازی Shield انویدیا نیز به‌صورت یکپارچه با نمایشگر عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند به اپلیکیشن‌های استریمینگ و گوگل اسیستنت روی آن دسترسی داشته باشند و از این مانیتور با کاربری بیشتری درمقایسه‌با مانیتور بزرگ گیمینگ استفاده کنند. اچ‌پی تنها سازنده‌ی چنین مانیتورهای مخصوص گیمینگ انویدیا با نام big format gaming displays یا BFGDs نیست. ایسر و ایسوس نیز محصولات مشابهی توسعه خواهند داد.  

نمایشگر انویدیا
نمایشگر انویدیا
نمایشگر انویدیا
نمایشگر انویدیا
نمایشگر انویدیا

اچ‌پی برای نمایشگر ۶۵ اینچی خود، ساندبار نیز اضافه کرده که سه آمپلی‌فایر استریو به‌همراه حالت‌هایی برای بازی و سرگرمی را شامل می‌شود. نمایشگر انویدیا از سه پورت HDMI 2.0، یک DisplayPort، دو پورت USB و دو پورت USB برای شارژکردن بهره می‌برد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات