می پاور بانک 3 شیائومی با باتری ۲۰٬۰۰۰میلی‌آمپرساعتی معرفی می‌شود

شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
می پاور بانک 3 شیائومی به‌لطف داشتن باتری با ظرفیت ۲۰٬۰۰۰میلی‌آمپرساعت، می‌تواند تا ساعت‌ها خیال کاربران را ازلحاظ شارژ راحت کند.
تبلیغات

یکی از محصولاتی که شیائومی در بازار آمریکا به‌فروش می‌رساند، پاور بانکی به‌نام Power Bank Pro است که ضمن داشتن باتری ۱۰٬۰۰۰میلی‌آمپرساعتی،‌ از کابل میکرو USB بهره می‌گیرد. این پاور بانک به‌لطف داشتن درگاه USB Type-C می‌تواند شمار زیادی از انواع گوشی‌ موبایل و تبلت های فعلی بازار را شارژ کند. این پاور بانک شیائومی که ۳۰دلار قیمت دارد، همچنین می‌تواند ازطریق کابل لایتنینگ، دستگاه‌های مبتنی بر iOS اپل را نیز شارژ‌ کند.

چینی‌ها قصد دارند در آینده‌ای نزدیک، نسل جدید پاور بانک‌های خود را روانه‌ی بازار آمریکا کنند. این پاور بانک که برای دقایقی در خرده‌فروشی آنلاین چینی Tmall دیده شد، شیائومی می پاور بانک ۳ نام دارد و ضمن داشتن باتری با ظرفیت ۲۰٬۰۰۰میلی‌آمپرساعت، به یک درگاه USB-C (با توان ۴۵وات) و دو درگاه USB-A تجهیز شده است. اگر یکی از این درگاه‌ها مورداستفاده قرار گیرد، خروجی دیگر درگاه‌ها روی ۵ ولت / ۲.۴آمپر، ۹ولت / ۲آمپر و ۱۲ولت / ۱.۵آمپر تنظیم می‌شود. 

می پاور بانک 3 شیائومی / Xiaomi Mi Power Bank 3

از طرفی، اگر هر دو درگاه USB-A مورداستفاده قرار گیرند، خروجی روی ۵ولت / ۳آمپر تنظیم می‌شود. به‌علاوه اگر در حال شارژ می پاور بانک ۳ شیائومی، دستگاه‌های خود را به آن متصل کنید، این پاور بانک تنها زمانی شارژ کردن آن دستگاه‌ها را شروع می‌کند که باتری‌اش کاملا پر شده باشد.

شیائومی می پاور بانک ۳ که ۲۹دلار قیمت دارد، در یک بازه‌ی زمانی کوتاه برای پیش‌خرید روی وب‌سایت Tmall دردسترس قرار گرفت و سپس سریعا حذف شد. احتمالا این پاور بانک به‌زودی به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد و مجددا روی سایت این خرده‌فروشی قرار خواهد گرفت. 

بهترین قیمت پاور بانک در فروشگاه‌های اینترنتی،‌ مشخصات فنی دقیق و مقایسه‌ی کامل انواع پاور بانک را در بخش محصولات مشاهده کنید؛ انواع پاور بانک شیائومی، پاور بانک سامسونگ، پاور بانک انکر، پاور بانک انرجایزر، ریمکس و ADATA را می‌توانید در این بخش مقایسه کنید.

دیدگاه‌های خود را در این زمینه با زومیت در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات