بهترین زمان برای سفر به دبی چه فصلی از سال است؟

پنج‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دبی را امروزه بدون هیچ تردیدی می‌توان یکی از قطب‌های گردشگری در جهان نامید. برای دانستن بهترین زمان سفر به دبی از نظر آب و هوا یا هزینه اقامت، همراه کجارو باشید.
تبلیغات

دبی شهری است که از پدید آمدنش زمان زیادی نمی‌گذرد؛ اما با این وجود با پیشرفت روز افزون و چشمگیر خود به یکی از شهرهای مدرن و البته مقاصد گردشگری پرطرفدار در جهان تبدیل شده است. به موجب همین امر، گردشگران فراوانی در طی سال به این سرزمین سفر می‌کنند. از طرف دیگر آب و هوای نه چندان مطلوب منطقه تا حدی شرایط را برای علاقه‌مندان سخت کرده است. در این مقاله به زمان‌های مناسب برای سفر به این شهر پرداخته‌ایم.

بهترین زمان برای سفر به دبی

سفر به دبی

از آنجایی که فصول دبی به دو فصل گرم و گرم‌تر تقسیم می‌شود، بهترین زمان سفر به دبی حد فاصل ماه‌های نوامبر تا مارس (ماه آذر و فصل زمستان) است. در طی این ماه‌های به اصطلاح زمستانی، آب و هوای دبی به نسبت مطبوع‌تر می‌شود و این زمان از سال، به اصطلاح فصل «های سیزن» برای دبی محسوب می‌شود و گردشگران زیادی با تور یا با برنامه‌ریزی خودشان، به این شهر سفر می‌کنند.

اگر مایل هستید با تور به دبی سفر کنید، می‌توانید برای پیدا کردن تور دبی از کجارو کمک بگیرید. با چند کلیک می‌توانید فهرستی از تورهای متنوع ده‌ها آژانس معتبر گردشگری را ببینید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و در نهایت بهترین و ارزان‌ترین تور دبی را انتخاب کنید.

در ادامه نمودارهایی برای شرایط جوی این شهر در ۱۲ ماه سال نشان داده شده‌اند.

بارش سالیانه در دبی

نوامبر تا مارس

مقاله‌های مرتبط:

    در طی این ماه‌های زمستانی، آب و هوای این شهر به مراتب مطلوب‌تر می‌شود. البته کماکان رطوبت بالایی به دلیل سواحل خلیج فارس در این شهر برقرار است. از طرفی از ماه ژانویه به بعد، می‌توانیم انتظار بارش کم‌وبیش ِ باران را در دبی داشته باشیم. به هر ترتیب این آب و هوا و ساحل‌های دبی است که به یکی از جاذبه‌های آن تبدیل شده‌اند.

    آوریل تا اکتبر

    همان‌طور که گفته شد آفتاب و سواحل این شهر از اصلی‌ترین جاذبه‌های آن محسوب می‌شوند؛ پس جای تعجب ندارد اگر در طی ماه‌های گرم سال نیز با ازدحام و هجوم گردشگران رو‌به‌رو شود. علاوه بر گرمای بیش از حد، این رطوبت بالای ۹۰٪ است که شرایط جوی طاقت‌فرسایی به وجود می‌آورد. در نتیجه توصیه می‌کنیم در صورت سفر به دبی در این موقع از سال، از قرار گرفتن در جلوی تابش مستقیم آفتاب، حتی‌الامکان اجتناب کرده و حتما از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.

    در انتها نیز توجه شما را به نمودارهایی برای میزان سفر گردشگران و قیمت هتل های دبی در ۱۲ ماه سال جلب می‌کنیم.

    سفر به دبی
    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات