دکتر آی‌ گپ با همکاری وزارت بهداشت برای ارائه خدمات پزشکی رایگان آغاز به کار کرد

پنج‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
وزارت بهداشت در جدیدترین اقدام خود با همکاری پیام‌رسان آی‌گپ، سرویسی را برای کاربران فضای مجازی فراهم کرده تا افراد بتوانند به‌صورت رایگان از خدمات پزشکی بهرمند شوند و پاسخ سؤال‌های پزشکی خود را دریافت کنند.
تبلیغات

«دکتر آی‌گپ» یک سرویس سلامت است که تلاش دارد تا زیر نظر وزارت بهداشت و با تأیید این وزارتخانه، سرویس‌ها و خدمات سلامت را به‌صورت روزانه در اختیار عموم مردم ایران قرار دهد. خدماتی که قابل اعتماد، به‌روز و مورد تأیید وزارت بهداشت است و اغلب به‌صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.

روابط عمومی آی‌گپ در رابطه با سرویس جدید این پیام‌رسان با وزارت بهداشت برای ارائه‌ی سرویس دکتر آی‌گپ چنین اظهارنظر کرده است:

یکی از دغدغه‌های دائمی مردم، حفظ و ارتقای سلامت است و فعالیت در حوزه سلامت مورد علاقه تمامی فعالان مجازی و استارتاپ‌های نوپاست. دراین‌میان آی‌گپ تلاش کرد تا فعالیت خود را به سوی جامعه سلامت محور هدایت کند.

براساس اطلاعات ارائه‌شده هدف از ارائه‌ی سرویس دکتر آی‌گپ ارائه‌ی خدمات سلامت عمومی به‌صورت مجازی و کاملا رایگان است، به‌طوری‌که مردم می‌توانند به‌راحتی عضو سرویس‌ها شده و از خدمات آن استفاده کنند. محاسبه رایگان تناسب اندام و ارائه فیلم‌ها و دستورالعمل‌های رایگان سلامتی، خطرسنجی میزان ابتلا به سرطان ازطریق پرسش و پاسخ در فضای مجازی و ارائه پیش‌بینی ابتلا به سرطان بخشی از فعالیت‌های «دکتر آی‌گپ» است.

همچنین ارائه دستورالعمل خطرسنجی وقوع سکته مغزی، تست سنجش افسردگی به‌صورت رایگان، تست سنجش هوش، تست سنجش مزاج در طب سنتی، تست‌های افزایش هوش و خلاقیت نوزادان، تست زیبایی و ارائه مشاوره زیبایی به‌صورت رایگان، تست‌های سلامت جنسی و مسایل سلامت بلوغ نوجوانان و مشاوره از برنامه های رایگان «دکتر آی‌گپ» است به مردم خدمات ارائه می‌کند.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که اطلاع‌رسانی در رابطه با برخی کمپین‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ازطریق دکتر آی‌گپ انجام خواهد شد. لازم به توضیح است که اولین برنامه «دکتر آی‌گپ» محاسبه شاخص توده بدنی یا تست اضافه وزن است و مردم می‌توانند با نصب آی گپ، ضمن اندازه‌گیری رایگان شاخص توده بدنی، به‌صورت رایگان از مشاوره مشاوران توانمند تغذیه استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات