با خرید از نورنگار نگران خرابی دوربین و لنز خود نباشید

چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دوربین و لنزهای عکاسی، تجهیزات بسیار حساس و گران‌قیمتی هستند. هیچ عکاسی دوربین خود را به قصد گذاشتن در بوفه نمی‌خرد و می‌داند که قرار است همواره همراه او باشد.
تبلیغات

درواقع دوربین برای یک عکاس از هر وسیله‌ی دیگری مصرفی‌تر است و همین موضوع باعث می‌شود که احتمال آسیب دیدن آن بالا رود.

گارانتی طلایی (بیمه طلایی) ۱۵ ماهه نورنگار با پوشش بیمه‌ای بالا سعی می‌کند این نگرانی را برای عکاسان کاهش دهد.

همه می‌دانیم که دوربین‌ها و لنزهای کانن و نیکون، دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند. اما باز بااین‌حال عکاسان حرفه‌ای ترجیح می‌دهند تا تجهیزات خودشان را از جایی بخرند که دارای گارانتی و بیمه معتبری باشد و به این ترتیب مطمئن شوند در صورتی که اتفاقی برای تجهیزاتشان بیفتد، بتوانند به رایگان یا با هزینه بسیار کمتر از تعمیرگاه‌ها، آن‌ها را تعمیر کنند.

باتوجه‌به اینکه نورنگار یکی از معدود واردکنندگان مستقیم تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری در کشور است، به همین منظور کالاهای اصلی خود را با گارانتی ۲۴ ماهه عرضه می‌کند و شما در صورتی‌که کالای خودتان را از نورنگار تهیه کرده باشید، می‌توانید با خیال راحت از گارانتی نورنگار استفاده کنید.

تمام دوربین‌ها و لنز‌هایی که در هر کجای ایران توسط نورنگار عرضه می‌شوند، دارای گارانتی هستند. البته شما می‌توانید برای اطمینان بیشتر، کالای خود را بیمه کنید؛ بیمه طلایی نورنگار، شامل تمام موارد پوشش گارانتی ۲۴ ماهه، به‌علاوه پوشش‌دهی بی‌چون و چرای خسارات وارده به تجهیزات شما است که توضیحات هر دو را می‌توانید در ادامه بخوانید.

نورنگار - noornegar

گارانتی ۲۴ ماهه نورنگار: با گارانتی ۲۴ ماهه نورنگار می‌توانید کالای خود را همانند گارانتی‌های رسمی محصولات کانن یا نیکون، در ایران نیز دربرابر انواع آسیب‌های غیرعمدی ناشی از اشکالات ساختاری تجهیزات گارانتی کنید.

این گارانتی همراه دوربین و لنز‌های کانن و نیکون در تمام خریدها ارائه می‌شود. عدم پوشش بیمه‌ای بزرگ‌ترین تفاوت این گارانتی با گارانتی طلایی نورنگار (بیمه ۱۵ ماهه) است.

گارانتی ۲۴ ماهه نورنگار شامل: ارتقاء میان‌افزار،‌ اشکالات و ایرادات مربوط‌به خط تولید و سرویس دوره‌ای تجهیزات شما می‌شود.

دقت فرمایید که ضربه و شکست فیزیکی، القاء الکتریکی، اتصال کوتاه، نوسان ولتاژ برق، آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سوختگی، نیم‌سوز شدن، دود زدگی، زنگ‌زدگی، ورود عوامل محیطی مانند خاک، شن، ماسه، آب و … تحت پوشش ۲۴ ماهه نورنگار قرار نمی‌گیرند و برای پوشش کامل باید از بیمه طلایی نورنگار استفاده کنید.

خدماتی که نورنگار به‌عنوان گارانتی طلایی (بیمه طلایی) ۱۵ ماهه نورنگار ارائه می‌دهد، درواقع تکمیل‌کننده این گارانتی ۲۴ ماهه است که باتوجه‌به منابع در دسترس نورنگار مانند واردات مستقیم تجهیزات و قطعات و تعمیرکاران آموزش‌دیده از شرکت‌های اصلی می‌تواند آن را عملی کند.

نورنگار - noornegar

گارانتی طلایی نورنگار(بیمه + گارانتی) ۱۵ ماهه: بیمه طلایی نورنگار علاوه‌بر موارد تحت پوشش گارانتی ۲۴ ماهه، تمامی ایرادات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دوربین و لنز شما را پوشش می‌دهد و در صورت عدم امکان تعمیر با کسر فرانشیز هزینه استهلاک و تحویل دستگاه، مبلغ باقی‌مانده برای خرید جدید ذخیره می‌گردد.

گارانتی طلایی نورنگار تمامی موارد ضربه و شکست فیزیکی، القاء الکتریکی، اتصال کوتاه، نوسان ولتاژ برق، آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سوختگی، نیم‌سوز شدن، دودزدگی، زنگ‌زدگی، حوادث طبیعی نظیر طوفان، سیل و طغیان رودخانه (ارائه بدنه دستگاه قابل رویت بودن شماره سریال روی بدنه در خصوص این بند الزامی است) ، غیر از سرقت را پوشش می‌دهد.

فرانشیز هر دستگاه غیرقابل تعمیر طی ماه اول به میزان ۲۰ درصد ارزش دستگاه و به ازاء هرماه ۱/۵ درصد، هزینه استهلاک محاسبه می‌گردد.

مبلغ در نظر گرفته شده برای بیمه کردن کالا ۱/۵ درصد مبلغ کالای خریداری‌شده است که هنگام خرید با درخواست خریدار انجام ‌می‌شود و دوربین و لنز شما را دربرابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی (غیر از سرقت) محافظت می‌کند.

همچنین توجه داشته باشید اگر مدت زمان گارانتی طلایی کالای شما منقضی شده‌ باشد یا حتی کالای بدون گارانتی خریداری کرده‌‌ باشید، بدون درنظرگرفتن اینکه تجهیزاتتان را از کجا خرید کرده‌ باشید می‌توانید به بخش خدمات پس از فروش نورنگار مراجعه کرده و مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تجهیزات خود را به دست تعمیرکاران حرفه‌ای نورنگار با بیش از ۱۲ سال سابقه بسپارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات