هیجان‌انگیزترین شهربازی‌های دبی را بشناسید

سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در دبی هر تفریحی که فکر کنید وجود دارد. دنیای ماجراجویی و هیجان را می‌توانید در بهترین شهربازی‌های دنیا در دبی تجربه کنید.
تبلیغات

دبی شهر مراکز خرید بزرگ و تفریحات پرهیجان است. بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده‌ی دنیا در این شهر قرار دارد. شهربازی‌ها مقصدهایی فوق‌العاده برای گذراندن یک روز از سفر همراه با تمامی اعضای خانواده هستند. هیچ کس خسته نمی‌شود و همه در کنار هم از یک روز پرهیجان در دبی لذت می‌برند.

هیجان‌انگیزترین شهربازی‌های دبی را می‌توانید در سفر با تور به این شهر تجربه کنید. برای پیدا کردن بهترین تور دبی از کجارو کمک بگیرید. با جستجوی آسان، فهرستی از بهترین تورهای آژانس‌های مختلف را مشاهده کنید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و ارزان‌ترین تور دبی را انتخاب کنید.

در ادامه با بهترین شهربازی‌های دبی آشنا می‌شویم؛ شهربازی‌هایی که هرکدام، به‌نوعی رکوردی را در اختیار دارند.

موشن‌گیت دبی (Motiongate Dubai)

موشن گیت دبی
  • مناسب برای دوستداران ماجراجویی و فعالیت‌های بدنی

این سرزمین ماجراجویی که با الهام از هالیوود ساخته شده، ۲۷ وسیله‌ی تفریحی جذاب دارد که از ۱۳ فیلم و انیمیشن به‌یادماندنی، الهام گرفته‌اند. از میان این فیلم‌های خاطره‌انگیز می‌توان عطش مبارزه، شرک و شکارچیان روح را نام برد. این پارک دارای پنج بخش یا محدوده است که از این پنج بخش، ۴ تای آن به استودیوهای فیلم‌سازی افسانه‌ای هالیوود یعنی دریم‌ورکس، لیونزگیت و کلمبیا پیکچرز اختصاص یافته است.

جذاب‌ترین وسیله‌ی تفریحی این پارک، ترن هوایی Madagascar Mad Pursuit است.

آی‌ام‌جی (IMG)، دنیای ماجراجویی

مقاله‌های مرتبط:
    • مناسب برای دوستداران هیجان و وسایل تفریحی مهیج
    • بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده‌ی دنیا

    دنیای ماجراجویی، یکی از آخرین دستاوردهای رکوردشکن دبی در زمینه‌ی امکانات تفریحی است. این پارک سرپوشیده وسعتی معادل ۲۸ زمین فوتبال دارد و از چهار بخش مختلف تشکیل شده است. یکی از این بخش‌ها کاملا به دایناسورها اختصاص یافته است. در این پارک، که دمای هوای آن کاملا کنترل می‌شود و مطبوع است، بیش از ۲۰ وسیله‌ی تفریحی و جاذبه‌ی مختلف وجود دارد. بسیاری از این جاذبه‌ها با موضوع شخصیت‌های کمیک‌بوک‌های مارول و کاراکترهای کارتون نتورک ساخته شده است.

    یکی از جذاب‌ترین وسایل تفریحی این پارک، ترن هوایی Velociprator است؛ بلندترین و سریع‌ترین ترن هوایی در دبی که در ۲٫۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد و شما را از جنگل‌های پیش از تاریخ تا بیابان‌های دبی می‌برد.

    لگولند دبی

    لگولند دبی

    لگولند دبی، دنیایی است که در آن، قطعات لگو به زندگی واقعی پا می‌گذارند. این پارک برای خانواده‌هایی ایده‌آل است که فرزندانی تا ۱۲ سال دارند. در این مجموعه‌ی تفریحی جذاب، بیش از ۴۰ وسیله‌ی تفریحی و ۱۵ هزار مدل لگو وجود دارد. بسیاری از جاذبه‌های این پارک نیازمند این است که بچه‌ها همراه با هم، کار گروهی انجام دهند و از مهارت‌های خود برای هدایت کشتی یا راندن ماشین استفاده کنند. برای ساختن این پارک موضوعی خانوادگی، حدود ۶۰ میلیون قطعه لگو مورد استفاده قرار گرفته است. پارک از شش بخش تشکیل شده که هم فضای سرپوشیده دارد و هم فضای روباز. مثلا از میان بخش‌های مختلف این پارک می‌توان لگو سیتی و مینی‌لند با تم خاورمیانه را نام برد.

    پارک آبی لگولند

    پارک آبی لگولند یکی از دیدنی های دبی است که برای خانواده‌هایی طراحی شده که کودکانی تا سن ۱۲ سال دارند. در این مجموعه‌ی جذاب، ۲۰ جاذبه و سرسره‌ی آبی با تم لگو وجود دارد؛ جایی که در آن بچه‌ها این فرصت را دارند تا خلاقیت و تصورات‌شان را رها کنند و از حضور در پارک و بازی در کنار هم‌سن و سالان‌شان لذت ببرند. یک استخر موج و سافاری DUPLO برای تفریح بچه‌ها در نظر گرفته شده است. حتی یک رودخانه هم وجود دارد که بچه‌ها می‌توانند در آن قایق‌رانی کنند، با قایق‌هایی که خوشان با لگو ساخته‌اند.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات