اپل تا پایان فروردین از سرویس استریم ویدئویی خود رونمایی می‌کند

سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل قصد دارد سرویس استریم ویدئویی خود را تا میانه‌ی ماه آوریل سال ۲۰۱۹ آماده‌ی رونمایی کند و به تولیدکنندگان نیز اعلام آمادگی کرده است.
تبلیغات

سرویس پخش فیلم و سریال اپل، تا میانه‌ی ماه آوریل ۲۰۱۹ (فروردین ۱۳۹۸) آماده‌ی بهره‌برداری خواهد شد. کوپرتینویی‌ها، به شرکت‌های فعال در صنعت سرگرمی اعلام کرده‌اند که محتوای مورد نظر خود را تا آن زمان آماده کنند. زمان دقیق رونمایی از سرویس استریم اپل نیز در هفته‌های آتی منتشر خواهد شد.

خبر اخیر پیرامون سرویس ویدئویی اپل، با شایعات پیشین درباره‌ی آن هماهنگی دارد و قبلا نیز ابتدای سال ۲۰۱۹ برای رونمایی بیان شده بود. سرویس مذکور، محتوای اختصاصی اپل و همچنین تولیدات شرکت‌های واسط همچون HBO و STARZ را پخش خواهد کرد.

کوپرتینویی‌ها قصد دارند خدمات جدید پخش محتوای ویدئویی خود را از اپلیکیشن اختصاصی TV ارائه کنند. قطعا بخشی از محتوای پخش‌شده برای کاربران اپل، رایگان خواهد بود. گفته شده است که سرویس استریم اپل ابتدا برای کاربران آمریکایی ارائه خواهد شد اما تا پایان سال جاری میلادی، تعداد کشورهای دریافت‌کننده‌ی محتوا به ۱۰۰ عدد می‌رسد.

اپل اکنون بیش از ۲۴ سریال تلویزیونی اختصاصی در دست ساخت دارد که برخی از آن‌ها در مراحل نهایی انتخاب بازیگر بوده و برای فیلم‌برداری آماده هستند. برخی دیگر نیز فیلم‌برداری را شروع کرده‌اند. به‌علاوه، قرارداد همکاری ساخت فیلم و سریال اختصاصی با تهیه‌کنندگان بزرگی همچون جیسون کاتیمز و جاستین لین هم امضا شده است. دسته‌بندی محتوای سرویس استریم اپل، از فیام‌های درام تا کمدی و علمی‌-تخیلی و برنامه‌های مخصوص کودکان را پوشش می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات