همکاران سیستم نرم‌ افزار حسابداری فروشگاهی «دشت» را رونمایی کرد

دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت همکاران سیستم با برگزاری مراسمی، نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی «دشت» را رونمایی کرد. این نرم‌افزار ویژه‌ی اصناف و فروشگاه‌ها است و ویژگی‌های مختلفی دارد.
تبلیغات

«دشت» محصول همکاران سیستم نرم‌افزاری بهینه‌شده با قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد و ویژه‌ی اصناف و فروشگاه‌ها است. رویکرد همکاران سیستم به‌گونه‌ای بوده که دشت را برای صنف‌های مختلف بهینه طراحی کرده؛ اما در قالب نسخه‌ای عمومی نیز دردسترس است. گفتنی است این محصول به مدیریت بهینه‌ی انواع فروشگاه‌ها مانند سوپرمارکت، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلافروشی، مشاوران املاک، لوازم‌ خانگی، لوازم‌ کامپیوتری، فرش و سایر اصناف کمک شایانی کرده است.

در ابتدای این مراسم، محمد عزیزاللهی، معاون اجرایی مدیرعامل در امور مشتریان و شرکت‌ها، استراتژی کلی شرکت همکاران سیستم را شرح داد:

نرم‌افزار «سپیدار»، یکی از نرم‌افزارهای موفق‌ مربوط به حوزه‌ی حسابداری، برای شرکت‌های کوچک طراحی شده که تاکنون، ۲۶،۰۰۰ شرکت کوچک را پوشش داده است. هدف اصلی «دشت» فروشگاه‌های اصناف است که به‌مراتب کسب‌وکار‌های بیشتری را هدف قرار خواهد داد. «راهکاران ابری» و «راهکاران» به‌ترتیب برای شرکت‌های متوسط و بزرگ طراحی و اجرا شده است. همکاران سیستم با ارائه‌ی راهکار یکپارچه‌ی عمومی در بخش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی هم توانسته نرم‌افزار‌های مرتبطی را اجرایی کند. 
همکاران سیستم نرم افزار حسابداری دشت

عزیزاللهی در صحبت‌هایش با اشاره به ورود همکاران سیستم به بورس، این شرکت را نخستین شرکت نرم‌افزاری بخش خصوصی در کشور خواند که عملکردی کاملا شفاف از خود نشان داده است. همکاران سیستم با ۲۱ شرکت ناحیه‌ای و ۲۷ شرکت تحت لیسانس و ۸ شرکت در زمینه‌های تخصصی فعالیتش را در شهر‌های مختلف گسترش داده است.

درادامه‌ی مراسم، امیر ایمن پور از ایجاد شرکتی مستقل به‌نام «سپیدار سیستم» با هدف تمرکز هرچه‌بیشتر بر توسعه‌ی نرم‌افزار «سپیدار» و «دشت» خبر داد. دشت همکاران سیستم به نیاز طیف متنوعی از فروشگاه‌ها پاسخ می‌دهد و برای صنف‌هایی مانند طلافروشی و املاک که فرایندهای خاصی دارند، راهکار ویژه‌ای ارائه می‌کند. این محصول امکان ثبت عملیات خریدوفروش، نگه‌داری موجودی انبار کالا، ثبت هزینه، دریافت و پرداخت‌های نقدی و غیرنقدی را مهیا کرده است. باتوجه‌به نیاز مشتریان در بخش خُرده‌فروشی، امکان ارتباط با سخت‌افزار‌های جانبی نظیر انواع ترازو، کارت‌خوان بانکی، پرینتر، چاپگر بارکد، بارکدخوان و نمایشگر دراختیار آنان قرار داده شده است. مدیریت پیامک از دیگر امکاناتی است که این محصول دراختیار صاحبان فروشگاه قرار می‌دهد تا بتوانند ارتباط مؤثرتری برای توسعه‌ی کسب‌وکارشان داشته باشند. 

همکاران سیستم نرم افزار حسابداری دشت

نرم‌افزار دشت در قسمت گزارش‌گیری هم به‌خوبی نیاز کاربران را برآورده کرده است. همه‌ی گزارش‌های قانونی وزارت دارایی مانند خریدوفروش فصلی و مالیات بر ارزش افزوده و معافیت‌های مرتبط به آن، در این سیستم درنظر گرفته شده تا صاحبان اصناف ملزم به ارائه‌ی این گزارش‌ها به‌سادگی پاسخ‌گوی سازمان‌های مرتبط باشند. در این مراسم، به خدمات پس‌ازفروش و پشتیبانی همکاران سیستم نیز اشاره شد. همکاران سیستم معتقد است پشتیبانی بخش مهمی از فرایند ارائه‌ی محصول نرم‌افزاری به مشتریان است و  پاسخ‌گویی به سؤالات مشتریان درباره‌ی نصب و استفاده از نرم‌افزار و ارائه‌ی نسخه‌ی به‌روزرسانی را شامل می‌شود. 

همکاران سیستم نرم افزار حسابداری دشت

درادامه، به نسخه‌های مختلف نرم‌افزار دشت در اصناف مختلف اشاره می‌کنیم:

دشت عمومی

بسته‌ی عمومی نرم‌افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم به‌منظور پوشش نیازهای گسترده‌ای از اصناف طراحی شده است. کاربر به‌کمک این محصول می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن فرایند‌های خریدوفروش خود را مدیریت کند. بسته‌ی عمومی دشت در سه سطح پایه و استاندارد و پیشرفته عرضه شده است.

دشت سوپرمارکت

بسته‌ی ویژه سوپرمارکت محصولی است که برپایه‌ی نیاز واحد‌های این صنف طراحی و تولید شده است. این محصول علاوه‌بر امکانات سیستم عمومی، با داشتن امکاناتی مانند ورود اطلاعات اولیه‌ی صنف و امکان تعریف تخفیفات حجمی و پلکانی، نیاز‌های سوپرمارکت‌های بزرگ و هایپرمارکت‌های کوچک و متوسط را پوشش می‌دهد.

دشت پوشاک

بسته‌ی پوشاک قابلیت‌ ماتریس کالا را معرفی می‌کند تا صاحبان این صنف محصولاتشان را با درنظرداشتن سه ویژگی در انواع مختلف مدیریت کنند.

دشت آرایشی و بهداشتی

این محصول با برخورداری از امکاناتی مانند ورود اطلاعات اولیه‌ی این صنف و امکان تعریف کالای هدیه (اشانتیون) نیاز کاربران این صنف را برطرف می‌کند.

دشت طلافروشی

بسته‌ی دشت ویژه‌ی طلافروشی براساس نیاز‌های صنف طلافروشی طراحی شده است. این سیستم به‌دلیل سرعت و سهولت باعث کاهش چشمگیر کار‌های کنترلی و محاسباتی کاربران می‌شود.

دشت املاک

با استفاده از این نرم‌افزار، کاربر می‌تواند به‌سرعت نیاز جویندگان ملک را پاسخ دهد و مناسب‌ترین ملک را به مناسب‌ترین مشتری معرفی کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات