اعضای جدید هیئت مدیره ایرانسل انتخاب شدند

دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
براساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، بیژن عباسی آرند و حمید توفیقی به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره‌ی ایرانسل انتخاب شده‌اند.
تبلیغات

روابط عمومی ایرانسل امروز از ایجاد تغییراتی در هیئت‌مدیره‌ی این شرکت خبر داد؛ بدین ترتیب که اکنون دکتر بیژن عباسی آرند و دکتر حمید توفیقی، به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره‌ی ایرانسل انتخاب شده‌اند.

خاطرنشان می‌کنیم که از مدتی پیش، شنیده‌ها حکایت از آن داشتند که بیژن عباسی آرند به‌زودی جانشین علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل کنونی ایرانسل خواهد شد. دزفولی از ۱۳ سال پیش تاکنون مدیریت اجرایی اپراتور دوم کشورمان را برعهده داشت و اکنون به‌نظر می‌رسد که ورود عباسی آرند به جمع هیئت‌مدیره‌ی ایرانسل، گمانه‌زنی‌ها در آستانه‌ی بدل‌شدن به حقیقت باشند.

بیژن عباسی آرند، دانش‌آموخته‌ی مهندسی برق - الکترونیک از دانشگاه شیراز در مقطع کارشناسی در کنار مهندسی برق - مخابرات از دانشگاه تربیت مدرس در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است. عباسی آرند از سال ۱۳۹۰ تاکنون جزو هیئت علمی دانشکده‌ی مهندسی برق و مخابرات تربیت مدرس به‌حساب می‌آید و در زمینه‌های آنتن، رادار و مدارات پسیو مایکروویو پژوهش می‌کند. ناگفته نماند که بیژن عباسی آرند پیش‌تر، سمت مدیرعاملی شرکت صاایران شیراز را برعهده داشت.

توجه داشته باشید که تا این لحظه، ایرانسل در مورد برنامه‌ی خود برای انتخاب مدیرعامل جدید، اطلاعاتی را به‌اشتراک نگذاشته است؛ بنابراین باید فعلا به‌دیده‌ی تردید به شایعات نگریست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات