ابزارک‌هایی برای نظم‌دادن به جیب و کیف

چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
محصولات دست‌ساز بازار اینترنتی باسلام محصولات منحصربه‌فردی هستند که از آن‌ها برای سامان‌دادن به وسایل شخصی استفاده می‌کنند.
تبلیغات

این روزها، هرکدام از ما گجت‌ها و وسیله‌های متفاوتی همراهمان داریم. موبایل، کابل شارژ، هندزفری، دسته‌کلید، سوئیچ ماشین، کارت‌های بانکی و پول نقد ازجمله وسایلی هستند که ممکن است جیب یا کیفتان را شلوغ کند. برای مدیریت آن‌ها چه باید کرد؟ در بازار اینترنتی باسلام، افراد مختلفی از جای‌جای ایران راه‌‌حل‌هایی برای این مشکل ارائه می‌کنند.

علی نوروزی در اهواز، تولیدی کیف و وسایل چرمی دارد. او کیف‌های چرمی کوچک و دایره‌ای‌شکل تولید می‌کند. به‌کمک این کیف‌های کوچک، می‌توان هندزفری را مرتب نگه‌ داشت تا سیمش گره نخورد و اتصالات سیم‌هایش کشیده نشود.

حُسن این مدل کیف‌های کوچک دست‌ساز این است که جای چندانی اشغال نمی‌کند و حلقه‌ای هم دارد که از آن می‌توان به‌جای سرکلیدی استفاده یا به آن حلقه‌ای به‌عنوان دستگیره اضافه کرد.

باسلام

بست‌های چرمی برای مدیریت کابل‌ها

با این وسیله بسیار ساده و کوچک، می‌توان شلوغی‌ها بزرگ را مدیریت کرد. کافی است هر سیمی را دور خودش جمع کنید و با این بست‌های چرمی ببندید. با این کار مشکل گره‌خوردن سیم‌ها و آسیب‌‌دیدنشان ازبین می‌رود. این بست‌های دست‌ساز را خانم حاجی‌جعفری در تهران تولید می‌کند.

البته، خانم حاجی‌جعفری راه‌حل‌های چرمی دیگری هم دارد. برای مثال، می‌توان از این کیف‌های کوچک چرمی طرح صندوقچه استفاده کرد که برای روی میز و داخل کیف‌های بزرگ‌تر مناسب است. با بست‌های طرح‌ صورت حیوانات هم می‌توان کمی به سیم‌های جمع‌شده شخصیت داد. کیف‌های پارچه‌ای تولید خانم فدایی در کرج هم گزینه‌ی شادی برای بستن سیم‌هاست.

باسلام

کارکردن با موبایلِ در‌حال‌شارژ سخت است؛ ولی با استندهای چوبی رومیزی، این مشکل تاحدزیادی برطرف می‌شود. شهرزاد جهانگیر در اصفهان این چوب‌ها را با طرح‌های مختلف تولید می‌کند.

به‌جای وسایل فانتزی مانند وسایل بالا، از آثار چوبی فاخر هم می‌شود به‌عنوان استند تبلت کرد. یکی از بهترین نمونه‌کارها را خانم زهرا بذرافکن در شیراز تولید می‌کند که برای ساخت آن از روش گره‌چینی بهره می‌برد.

هولدر مخصوص زمان شارژ

گاهی پریز برق هست؛ ولی جایی نیست که موبایل را روی آن گذاشت. در این مواقع، این وسیله‌ی ساده که از جنس اشبالت ساخته شده، می‌تواند کمک بزرگی باشد؛‌ چون به خود دوشاخه‌ی شارژر آویزان می‌شود و گوشی موبایل را در خود نگه می‌دارد.

باسلام

 انواع قاب و کیف موبایل

برای کیف محافظ موبایل از جنس‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد. بعضی ایمن‌تر و بعضی زیباترند. چند نمونه زیر را ببینید:

  • قاب گوشی از جنس چرم و خروجی یک‌طرفه، تولید تهران
  • کیف موبایل با جنس مخمل و طرح گُل، تولید مشهد
  • کیف موبایل با چرم بز، تولید قم

 در بازار اینترنتی باسلام، چندهزار نفر از شهرهای مختلف ایران فروشگاه دارند و محصولاتشان را عرضه می‌کنند. ازآنجاکه محصولات اکثرا دست‌ساز هستند، می‌توانید میز تحریر و محل کارتان را با کارهای منحصربه‌فرد و خاص تزیین کنید و ابزار و وسایلی بیابید که در کمتر فروشگاهی پیدا می‌شوند. برای خرید از باسلام، کافی است وب‌سایت این بازار اینترنتی را بازکنید یا اپلیکیشن آن را از کافه‌بازار یا گوگل‌پلی دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات