زوم اپ: با بومرنگ به هنرمندی تمام‌عیار تبدیل شوید

چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر به‌‌دنبال اپلیکیشنی آموزشی هستید که با کمکش بتوانید صفر تا صد فتوشاپ، عکاسی، مجسمه‌سازی، سفالگری، طراحی و نقاشی و... را فرابگیرید، بومرنگ را دانلود کنید.
تبلیغات

این روزها با پیشرفت فناوری و دردسترس‌بودن ابزارهای مختلفی، همچون گوشی هوشمند و تبلت و لپ‌تاپ، فرصتی دراختیار کاربران قرار داده شده تا بتوانند به‌واسطه‌ی آموزش‌های مجازی، موضوع‌های دلخواهشان را فرابگیرند.

شاید در نگاه اول، آموزش مهارت‌های هنری ازراه‌دور و با استفاده از روش‌های مجازی، کمی عجیب به‌نظر برسد؛ ولی اپلیکیشن بومرنگ به‌جرئت تمام نیازهای آموزشی کاربران را در حوزه‌‌های هنری به‌خوبی و با صرف کمترین هزینه پوشش می‌دهد. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید پس‌زمینه‌‌ی عکس‌هایتان را خودتان عوض کنید یا فتوشاپ را به‌صورت کامل از صفر تا صد فرابگیرید یا به موضوعات هنری دیگری همچون عکاسی و مُد و میکاپ علاقه‌مندید؛ ولی به شرکت در دوره‌های آموزشی حضوری تمایل ندارید، بومرنگ نیازتان را به‌راحتی برطرف می‌کند. 

اپلیکیشن بومرنگ

با بومرنگ هنرمند شو

بومرنگ طیف وسیعی از نیازهای آموزشی کاربران و مخاطبان علاقه‌مند به موضوعات هنری را پوشش می‌دهد. آموزش‌های بومرنگ در همه‌ی سطوح از مبتدی تا پیشرفته، پاسخ‌گوی نیاز مخاطبان است. در شرایط فعلی که رفتن به کلاس‌های آموزشی حضوری عموما هزینه‌های هنگفتی روی دست خانواده‌ها می‌گذارد، بومرنگ این فرصت را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند تا با استفاده از اپلیکیشنی با رابط کاربری ساده و محتوای غنی و طبقه‌بندی‌شده، در هر ساعتی از شبانه‌روز و در ساعات فراغتشان آموزش ببینند. 

گفتنی است محتوای آموزشی بومرنگ انبوهی از فایل‌های نوشتاری در قالب پی‌دی‌اف یا وُرد نیست که برای فراگیران و هنرآموزان خسته‌کننده باشد؛ بلکه هنرآموزان می‌توانند با نصب اپلیکیشن بومرنگ، محتوای غنی و جذاب طبقه‌بندی‌شده‌‌ی ویدئویی را دراختیار داشته باشند. مخاطبان بومرنگ در رده‌های سنی مختلف و با سلایق گوناگون هستند.

اپلیکیشن بومرنگ

بخش‌های مختلف بومرنگ

بومرنگ اپلیکیشنی کاربرپسند و با رابط کاربری ساده است. بخش‌های مختلف آموزشی بومرنگ عبارت‌اند از:

  • ترفندهای فتوشاپ
  • مُد و میکاپ
  • ویرایش عکس
  • نقاشی و طراحی
  • مجسمه‌سازی و سفالگری
  • خمیر و چوب و پارچه
  • واقعیت مجازی
  • گرافیک کامپیوتری
  • کاردستی و بافتنی
  • متفرقه

بومرنگ در هر بخش، ویدئوهای آموزشی طبقه‌بندی‌شده‌ای دراختیار کاربران قرار داده است. کاربران از مبتدی تا حرفه‌ای باتوجه‌به نیازشان می‌توانند از محتوای آموزشی بومرنگ استفاده کنند. اگر کاربران بخواهند پس‌زمینه‌ی عکس‌هایشان را تغییر دهند یا آن‌ها را کارتونی کنند، با ویدئوهای آموزشی بومرنگ به‌راحتی و به ساده‌ترین شکل آن را فراخواهند گرفت. 

اپلیکیشن بومرنگ

افزون‌براین، بومرنگ به کاربران آموزش می‌دهد تا عکس‌های سه‌بُعدی بسازند و عکس‌های پروفایل را خودشان ویرایش کنند و برنامه‌ی کاربردی فتوشاپ را کامل فرابگیرند. در سایر بخش‌ها نیز، آموزش‌های متنوعی دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

بومرنگ رایگان نیست

در نگاه اول، به‌نظر می‌رسد بومرنگ برنامه‌ای رایگان است؛ ولی این‌طور نیست. بومرنگ اپلیکیشنی آموزشی و غنی است و باتوجه‌به هزینه‌ی گران آموزش، آن‌هم در حوزه‌های هنری، اشتراک روزانه‌ی بومرنگ فقط ۵۰۰ تومان درنظر گرفته شده است. این هزینه چندان زیاد نیست؛ ولی معمولا کاربران از رایگان‌نبودن بومرنگ بی‌اطلاع هستند. 

برای ورود به برنامه لازم است ابتدا کاربر شماره‌ی سیم‌‌کارت خود را وارد بومرنگ کند تا اپلیکیشن کد تأیید را برایش پیامک کند. ازآنجاکه به‌محض واردکردن شماره‌ی سیم‌کارت، کد تأیید به‌صورت خودکار روی نمایشگر نشان داده خواهد شد، معمولا کاربران وارد متن پیامک نمی‌شوند و آن را نمی‌خوانند. درنتیجه، متوجه نخواهند شد که این اپلیکیشن رایگان نیست. حق اشتراک روزانه‌ی ۵۰۰ تومانی در صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی محاسبه و از شارژ سیم‌کارت اعتباری کسر می‌شود. ممکن است کاربران اصلا متوجه هزینه‌ی اشتراک روزانه نشوند و حتی بدون آنکه مدت‌ها از آن استفاده کنند، روی دستگاهشان نصب و فعال باشد.

درصورت استفاده‌نکردن از بومرنگ و نصب‌بودن روی دستگاه کاربر، بازهم حق اشتراک ۵۰۰ تومانی به پای وی نوشته می‌شود. البته درصورت نیاز، کاربران می‌توانند به قسمت «درباره‌ی ما» در اپلیکیشن مراجعه و با استفاده از راهنمایی‌های این بخش اشتراکشان را لغو کنند.

با وجود محتوای غنی، بومرنگ ازنظر عضویت و لغو آن کاستی‌هایی دارد. بعد از لغو عضویت، کاربر با مشکلی دیگری رو‌به‌رو می‌شود. ظاهرا تا ۲۴ ساعت بعد از لغو عضویت، اپلیکیشن همچنان فعال است و کاربران می‌توانند از محتوای آموزشی استفاده کنند. همان‌طورکه گفته شد، معمولا هزینه‌های آموزش در حوزه‌‌های هنری به‌حدی گران است که پرداخت ماهیانه ۱۵،۰۰۰ تومان رقم زیادی نخواهد بود.

بی‌شک، بومرنگ می‌‌تواند نیاز بسیاری از مخاطبان اندرویدی علاقه‌مند به حوزه‌های هنری را با آموزش‌هایش رفع کند.

نکات مثبت

  • نصب ساده
  • رابط کاربری ساده
  • محتوای آموزشی طبقه‌بندی‌شده
  • محتوای آموزشی مناسب کاربران مبتدی تا پیشرفته 
  • محتوای آموزشی متنوع و در قالب ویدئو

نکات منفی

  • رایگان‌نبودن اپلیکیشن
  • پشتیبانی‌نکردن از سیستم‌عامل iOS

دانلود اپلیکیشن

وب‌سایت 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات