پنج مرکز خرید لوکس دبی را بشناسید

یک‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
دبی یکی از برترین مقاصد سفر برای خریدهای لوکس و گشت‌وگذار در مرکز خریدهای مدرن است. مراکز خرید این شهر را می‌توان جزو مهم‌ترین بخش سفر در تور دبی در نظر گرفت.
تبلیغات

سفر به دبی می‌تواند تجربه‌ی بسیار لذت‌بخشی برای شما به همراه آورد. کسانی هم که به خرید علاقه‌مند هستند، دبی را با مراکز خرید بزرگ و اجناس مارک‌دار، بهشت خود می‌یابند. برای ایرانی‌ها، خرید جزو جدانشدنی سفر به دبی است. تور دبی این فرصت را به شما خواهد داد تا بخشی از زمان خود را صرف خرید در لوکس‌ترین مراکز خرید کنید. اگر شما هم عاشق خرید هستید، همیشه می‌توانید با رجوع به صفحه تور دبی کجارو، بهترین تورها را با پایین‌ترین قیمت و از بین صدها آژانس مسافرتی پیدا کنید. یک تور دبی ارزان انتخاب کنید و در حین سفر به دبی، از بهترین مراکز خرید شهر هم بازدید کنید. در ادامه پنج مورد از بهترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید الغریر

مراکز خرید دبی

کسانی که به مد اهمیت می‌دهند، عاشق این مرکز خرید می‌شوند چون برندهای برتر دنیا در آن شعبه دارند. اگر می‌خواهید لباس بخرید، نمی‌توانید از مرکز خرید الغریر دبی (Al Ghurair Center) بگذرید. این مرکز خرید، قدیمی‌ترین مرکز خرید دبی است که ۲۰ سال پیش راه‌اندازی شده‌ است و معماری آن تلفیقی از سبک عربی و طراحی مدرن است. این مرکز در ۲ طبقه ساخته شده و راهروهای منشعب زیادی دارد؛ اما ارزش این را دارد که سری به آن بزنید. در این مرکز خرید می‌توانید همه چیز، از قالیچه و جواهرات عربی گرفته تا محصولات زیبای آفریقای جنوبی و لباس‌های کودکانه‌ی ایتالیایی پیدا کنید. همچنین چند رستوران و کافی‌شاپ در این مرکز خرید وجود دارد. یک سینمای بزرگ هم در این مرکز قرار دارد که فیلم‌های مشهور را به نمایش می‌گذارد. نگران فرزندانتان هم نباشید چون می‌توانند در زمین بازی بچه‌ها بازی کنند و سرگرم شوند. 

مرکز خرید امارات

مراکز خرید دبی

مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) فقط یک مرکز خرید نیست، آن را می‌توان یک تفرجگاه خرید نامید. این مرکز در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد و به یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید، تفریح و سرگرمی تبدیل شد. بعد از اینکه ۴۶۶ مغازه را گشتید و خرید کردید، باز هم می‌بینید جاهای زیادی هست که هنوز ندیده‌اید. بچه‌ها را به «سیاره‌ی اسرارآمیز» ببرید و سرگرمی و تفریح خانواده را با بازی کردن در پارک تفریحی این مجتمع کامل کنید. اگر به این مرکز خرید رفتید، پیست اسکی را فراموش نکنید که بخشی از این مرکز خرید را به خود اختصاص داده و مشهورترین پیست اسکی سرپوشیده‌ی جهان است. بعد از این همه خرید و تفریح و سرگرمی، شاید به یک استراحت و خواب آرام نیاز داشته باشید. اصلا نگران نباشید؛ در این مجتمع هتل هم وجود دارد! هر ساله حدود ۳۰ میلیون نفر از این مرکز خرید بازدید می‌کنند. امروزه طرح‌هایی هم برای توسعه‌ی این مجتمع و افزودن مغازه‌های جدید، پارکینگ و امکانات دیگر وجود دارد. 

مرکز خرید برجمان

مراکز خرید دبی

مرکز خرید برجمان (Burjuman Center) جایی است که به‌روزترین مدل‌های جهان در آن عرضه می‌شود. بهترین و مشهورترین برندهای جهان در این مرکز شعبه دارند. این مرکز خرید از دو قسمت قدیمی و جدید تشکیل شد است. گران‌ترین برندها در قسمت قدیمی قرار دارند و همه‌ی آن‌ها را می‌توانید یکجا پیدا کنید. در طبقه‌ی سوم برای کودکان یک زمین بازی وجود دارد که دارای یک آب‌نمای موزیکال نیز است. حیاط مجتع آفتابی است و باغ‌های بسیار زیبایی دارد که تجربه‌ی بسیار خوبی را در سفر به دبی برای شما به ارمغان می‌آورد؛ اما اگر هنگام خرید گرسنه شدید یا خواستید با نوشیدن یک فنجان قهوه خستگی خود را به‌در کنید، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های زیادی در این مرکز وجود دارند که می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. در پیدا کردن جای پارک هم مشکلی نخواهید داشت، چون در زیرزمین این مجتمع پارکینگ وجود دارد و اگر خواستید با تاکسی رفت‌و‌آمد کنید، تاکسی‌ها در مقابل مرکز خرید آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما هستند.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره

مراکز خرید دبی

سیتی سنتر دیره (Deira City Center) در اسکله قرار دارد و خدمات خوب و برخورد دوستانه‌ی کارکنان آن مشهور است. بسیاری از خریدارانی که به این مرکز می‌آیند، هنگامی که با لبخند و یک بطری آب رایگان مورد استقبال قرار می‌گیرند، بسیار شگفت‌زده می‌شوند؛ این بطری آب در گرمای دبی مانند مرهم می‌شود! در این مرکز خرید بیش از ۳۵۰ مغازه با کالاهای متنوع وجود دارد. در این مرکز می‌توانید مشهورترین برندهای جهان در لوازم الکترونیکی، جواهرات و کالاهای ویژه‌ی محلی مانند ابریشم، ترمه و فرش را پیدا کنید. مرکز خرید دیره با ۳۳ فروشگاه بزرگ جواهرفروشی، یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید طلا و جواهر است. اگر گرسنه شدید، ۴۰ رستوران آماده ارائه‌ی بهترین غذاها به شما هستند. در این مرکز همچنین یک سینما و پارک تفریحی برای سرگرمی کودکان وجود دارد. دسترسی به این مرکز خرید آسان است و اتوبوس‌های از ۱۱ هتل اصلی شهر خریداران را به این مرکز می‌برند. مرکز خرید دیره هر ساله ۲۰ میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند. این مرکز خرید اولین مرکزی است که در دبی تمام خدمات خرید، سرگرمی و تفریح را در غالب یک مجموعه ارائه داده است.

مرکز خرید جمیرا پلازا

مرکز خرید جمیرا پلازا (Jumeirah Plaza) به هتل‌های اصلی شهر بسیار نزدیک بوده و یکی از بهترین مراکزی است که می‌توانید به آن دسترسی آسانی داشته باشید. مرکز خرید جمیرا پلازا در سال ۱۹۹۴ با استانداردهای دبی افتتاح شد و جزو قدیمی‌ترین مراکز خرید این شهر است، بااین‌حال ارزش بازدید را دارد. در این مرکز خرید می‌توانید تمام برندهای بین‌المللی مانند برندهای مشهور جواهر، لوازم خانگی و نمایشگاه‌های ساعت را پیدا کنید. در داخل مجتمع، هتل و آپارتمان مبله نیز وجود دارد. همچنین یک سالن نمایشگاهی بزرگ در این مرکز وجود دارد که در طول سال شاهد برگزاری فعالیت‌های مختلفی از جمله فعالیت‌های سرگرم‌کننده برای کودکان، نمایشگاه‌های هنری و رویدادهای فرهنگی است. این مرکز فرهنگی برخلاف مراکز دیگر، میزبان افراد بومی و محلی دبی است که برای خرید به این مرکز مراجعه می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات