تویوتا GT86 با تیونینگ راکت بانی معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت تیونینگ ژاپنی راکت بانی، تویوتا GT86 را بهینه‌سازی و تمامی بخش‌های آن اعم از موتور و شاسی و سیستم تعلیق را تقویت کرده است.
تبلیغات

تیونر ژاپنی راکت بانی (Rocket Bunny) جدیدترین کیت‌ بدنه‌ی خود را معرفی کرده است. این کیت جدید برای کوپه‌ی ارزان‌قیمت و اسپرت تویوتا، یعنی مدل GT86، ساخته شده است. این کیت پهن‌بدنه‌ عرض خودرو را بیشتر و ظاهرش را بسیار جذاب‌تر نشان می‌دهد و باعث می‌شود تویوتا GT86 همانند ستاره‌ای در نمایشگاه خودروهای تیونینگ‌شده‌ی SEMA بدرخشد. شایان ذکر است این نمایشگاه چندی پیش در شهر لاس‌وگاس آمریکا برگزار شده بود.

Toyota 86 Rocket Bunny

این کیت بدنه‌ی سفارشی نه‌تنها عرض خودرو را افزایش می‌دهد؛ بلکه باله‌هایی را هم در هر دو بخش عقبی و جلویی خودرو اضافه می‌کند که به‌منظور بهبود آیرودینامیک طراحی شده‌اند. روی سپر جلو این خودرو چراغ‌های LED ساخت گِرِدی (Greddy) و اسپیلیتر جلو فیبرکربنی ساخت ای‌پی‌آر (APR) جای گرفته‌اند. کاپوت استاندارد تویوتا GT86 نیز با کاپوت جدیدی از آلیاژ  فیبرکربن جایگزین شده که روی آن ورودی‌های هوا نیز تعبیه شده‌اند.

Toyota 86 Rocket Bunny

در عقب خودرو، دیفیوزر بزرگی مشاهده می‌شود که درکنار باله‌ی بزرگ روی صندوق عقب، نیروی رو‌به‌پایین زیادی می‌توانند تولید کنند. رینگ‌های سفارشی در جلو و عقب ۱۹ اینچ قطر دارند و پهنای آن‌ها نیز ۹.۵ اینچ در جلو و ۱۱ اینچ در عقب است. برای تزیین این رینگ‌ها از قاب وسط کربنی برای پوشاندن پیچ‌ها استفاده شده است.

Toyota 86 Rocket Bunny

شاید باتوجه‌به مشخصات ظاهری این‌چنینی فکر کنید حتما پیشرانه‌ی قدرتمندی نیز درون کاپوت این مدل نصب شده باشد؛ اما راکت بانی، تنها به سیستم اگزوز اسپرت Greddy و ورودی‌های هوای اچ‌کا‌اس (HKS) اکتفا کرده است. تغییرات اعمال‌شده در GT86 بیشتر همانند خودروهای مسابقه‌ای هستند. برای مثال، به درپوش فیبرکربنی فیوزها و لوله‌های سوخت آبی‌رنگ می‌توان اشاره کرد.

Toyota 86 Rocket Bunny

مجموعه‌ای از چراغ‌های LED نیز درون کاپوت کار گذاشته شده‌اند که محفظه‌ی موتور را روشن می‌کنند. در این خودرو، برای خنک‌کردن پیشرانه از سیستم‌ خنک‌کننده‌ی روغن موتور ساخت Cusso بهره گرفته‌اند. این شرکت تأمین‌کننده‌ی قسمت‌های دیگری همچون کمک‌فنرها، دیفرانسیل، میل موج‌گیر عقب، ستون فرمان تقویت‌شده و تعلیق جلو نیز برای این خودرو بوده است.

Toyota 86 Rocket Bunny

بخش های دیگری مانند رادیاتور، فن خنک‌کننده، مخزن مایع خنک‌کننده و سایر هوزینگ‌ها نیز همگی از برند موشیموتو هستند.

تصویری از داخل کابین این تویوتا GT86 منتشر نشده است؛ اما راننده و سرنشین می‌توانند از صندلی‌های اسپرت با روکش جیر و دوخت قرمز لذت ببرند. بیشتر بخش‌های کابین این خودرو نیز از آلومینیوم و فیبرکربن ساخته شده‌اند و در بخش‌هایی همانند روی داشبورد و دور بلندگوها و قسمت پد زانو می‌توان استفاده از چرم آلکانترا را مشاهده کرد. نورپردازی کابین نیز به چراغ‌های LED محول شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات