گوگل و آزمایش ویژگی تماس گروهی در اپلیکیشن Duo

سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل درحال‌آزمایش دو ویژگی برقراری تماس‌های گروهی و افزایش کیفیت تماس ویدئویی در شرایط نور کم در اپلیکیشن Duo است.
تبلیغات

گوگل در برنامه‌ی به‌روزرسانی پیام‌رسان تصویری‌اش موسوم به Duo قصد دارد چند ویژگی به این اپلیکیشن اضافه‌ کند که کاربران از مدت‌ها پیش خواستار آن بوده‌اند. به‌ادعای وب‌سایت اندرویدپلیس، اهالی مانتن ویو درحال‌آزمایش ویژگی تماس گروهی در نسخه‌ی اندرویدی Duo هستند. این ویژگی جدید از تماس‌های گروهی هفت‌نفره پشتیبانی می‌کند.

هرچند ویژگی تماس گروهی ۷نفره در Duo ممکن است به‌اندازه‌ی تماس گروهی ۳۲نفره در اپلیکیشن فیس‌تایم اپل جذاب نباشد، روش برقراری تماس‌های گروهی در اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل بسیار ساده است. برای برقراری تماس گروهی کافی است گروهی تشکیل دهید و سپس تماس را شروع کنید. البته، یکی از محدودیت‌های موجود این است که نمی‌توان در میانه‌ی تماس گروهی شخص جدیدی به گروه اضافه کرد.

Google Duo

ویژگی دیگری نیز که در دست آماده‌سازی است، ویژگی روشن‌سازی تصاویر در شرایط نور کم حین تماس ویدئویی است. با کمک این ویژگی کیفیت تصاویر حین تماس ویدئویی در مکان‌هایی بهبود می‌یابد که نور کافی وجود ندارد. البته، مشخص نیست این ویژگی‌ها چه‌ زمانی دراختیار عموم کاربران قرار می‌گیرد و هم‌اکنون نیز فقط برخی از کاربران می‌توانند این ویژگی را آزمایش کنند. به‌هرحال، شکی نیست اضافه‌شدن این توانایی‌ها به Duo، به این اپلیکیشن اجازه می‌دهد به دیگر اپلیکیشن‌های رقیب نزدیک‌تر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات