آیفون 10 سی احتمالا نام آیفون 2018 و میان رده اپل خواهد بود

یک‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
در فاصله‌ی چند روز باقی‌مانده به رویداد ۲۱ شهریور، اخیرا در شایعه‌ای عنوان شده‌ است که آیفون ۲۰۱۸ میان‌رده اپل قرار است آیفون ۱۰ سی نامیده شود.
تبلیغات

اپل طی هفته‌ی جاری در رویدادی ویژه از جدیدترین محصولاتش برای عرضه در پاییز پیش‌رو رونمایی خواهد کرد؛ یکی از موردانتظارترین دستگاه‌های این شرکت، آیفون‌های ۲۰۱۸ هستند که گفته می‌شود قرار است سه‌مدل مختلف داشته باشند. 

شایعات اخیر می‌گویند که اهالی کوپرتینو در رویداد ۲۱ شهریور از سه مدل آیفون جدید شامل مدل به‌روزرسانی‌شده‌ی آیفون ۱۰، مدل ۶.۵ اینچی OLED و مدل ارزان‌قیمت به‌عنوان یک‌گوشی میان‌رده، رونمایی خواهند کرد. مدل میان‌رده که گفته می‌شود از نمایشگر ۶.۱ اینچ LCD بهره‌مند است، احتمالا آیفون ۱۰ سی نام خواهد داشت.

هرچه به رویداد اپل نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات بیشتری در رابطه با محصولات این شرکت در اینترنت پخش می‌شوند. اگر پیگیر اخبار بوده باشید، قطعا می‌دانید که طبق پیش‌بینی تحلیلگران، مدل جدید آیفون ۱۰ قرار است آیفون ۱۰ اس و مدل بزرگ‌تر قرار است آیفون ۱۰ اس مکس نامیده شوند (البته اخیرا فروشگاهی در رومانی، پرچمدار امسال اپل را آیفون ۱۰ اس مکس پلاس نامیده بود که دور از انتظار به‌نظر می‌رسد).

به‌تازگی در تصویری لورفته از کنفرانس بازاریابی اخیر اپراتور چینی China Mobile (از بزرگ‌ترین اپراتورهای گوشی در سراسر دنیا)، اعلام شده است که گوشی‌های جدید اپل قرار است iPhone XS Plus ،iPhone XS و iPhone XC نامیده شوند؛ این نام‌گذاری اندکی از نام‌گذاری‌های پیشین منطقی‌تر است و ما را یاد روش نام‌گذاری سنتی اپل برای گوشی‌هایش می‌اندازد.

اپل آیفون 8 پلاس / Apple iPhone 8 Plus

در تصویر مذکور قیمت گوشی‌ های یادشده هم به‌چشم می‌خورند؛ بر این اساس ظاهرا آیفون ۱۰ اس قیمتی معادل ۹۰۰ دلار، آیفون ۱۰ اس پلاس قیمتی معادل ۱٬۰۰۰ دلار و آیفون ۱۰ سی قیمتی معادل ۶۹۹ دلار خواهند داشت. البته این احتمال وجود دارد که قیمت‌های یادشده مختص به مدل‌های ۶۴ گیگابایتی این گوشی‌ها باشند و طبیعتا مدل‌هایی که ظرفیت حافظه‌ی داخلی‌شان بیشتر است، قیمت بالاتری خواهند داشت. گفته می‌شود که آیفون ۱۰ سی قرار است در دو مدل ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی و آیفون‌های OLED در سه‌مدل ۶۴، ۲۵۶، و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس قرار گیرند.

شایعات اخیر مرتبط به آیفون ۱۰ سی به‌همینجا ختم نمی‌شوند. اخیرا شاهد انتشار تصویری بودیم که از وجود چهار رنگ‌بندی برای این گوشی خبر می‌داد: قرمز، سفید، آبی و رز گلد. 

اپراتور China Mobile در کنار این‌ها ادعا کرده است که آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس پلاس شرکت Apple قرار است مدل جداگانه‌ای با پشتیبانی از دو سیم‌کارت داشته باشند که البته این مدل‌ها قرار است پس از عرضه‌ی مدل‌های معمولی، در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرند. این اپراتور همچنین گفته است که میان‌رده‌ی ۲۰۱۸ اپل، تنها از یک سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات