زوم‌اپ: 4D Live Wallpaper؛ تصویر زمینه‌ی سه‌‌بعدی برای گوشی‌های اندرویدی

یک‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با اپلیکیشن 4D live Wallpaper، تصاویر سه‌بعدی را به‌عنوان تصویر زمینه گوشیتان قرار دهید تا با هر چرخش، تغییر حالت صفحه‌ی اصلی موبایلتان را احساس کنید.
تبلیغات

افزایش وضوح تصویر در دستگاه‌های کنونی، تأثیر بسیاری در ارتقاء تجربه‌ی کاربری گذاشته است. با این حال، انتخاب تصاویر زیبا و خیره‌کننده به‌عنوان تصویر زمینه، در جلوه‌ی بیشترِ صفحه‌نمایش نقش مهمی دارد.

با یک گردش ساده در فروشگاه‌های نرم‌افزاری، به‌راحتی می‌توان به انبوهی از اپلیکیشن‌های والپیپر دسترسی پیدا کرد؛ اما نقطه‌ی مشترک همه‌ی آن‌ها، سبک تصاویر است که همگی در قالب تصاویر دو بعدی هستند.

امروز قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که تصاویر زمینه‌اش در سبکِ خاص و خیره‌کننده‌ای گردآوری شده‌اند.

اپلیکیشن 4D Live Wallpaper که توسط هلکترون‌سافت توسعه یافته، تصاویر زمینه‌ را به‌صورت چهاربعدی و با افکت عمق به نمایش درمی‌آورد. 4D Live Wallpaper با استفاده از سنسورهای حرکتی گوشی، تحرکات دستگاه را رصد می‌کند و به‌تناسب آن، عمق به تصویر می‌بخشد؛ درست مانند تابلوهای سه‌بعدی که با تغییر زاویه‌ی دید، تصاویر موجود در آن نیز تغییر حالت می‌دهند.

حال چنین چیزی به گوشی‌های هوشمند اندرویدی راه پیدا کرده و افرادی که دوست دارند جلوه‌ی خاصی به صفحه‌نمایش دستگاهشان بدهند، می‌توانند از آن بهره ببرند.

با توجه به دشواری تهیه‌ی چنین تصاویری، توسعه‌دهنده برای برخی از پس‌زمینه‌ها قیمت یک دلاری تعیین کرده است؛ با این حال برای تصاویر رایگان بخشی اختصاصی در نظر گرفته شده که کاربران می‌توانند در آن به عکس‌های چهار بعدی زیبایی دسترسی داشته باشند.

دسته‌بندی‌های گوناگونی برای والپیپرها انتخاب شده است. کاربران می‌توانند از بین دسته‌بندی‌های AMOLED، ابرقهرمان‌ها، فضا، ماشین، ورزشی، انتزاعی، هالیدی، حیوانات، طبیعت، فانتزی و غیره، تصاویر باب طبعشان را دریافت کنند.

طبق گفته‌ی سازنده، تصاویر آن‌ها کمتر از ۲ درصد باتری را استفاده می‌کند؛ با این وجود، این میزان برای افرادی که از گوشی‌های با صفحه‌نمایش AMOLED بهره می‌برند، حتی کمتر نیز می‌شود.

در قسمت تنظیمات، افراد می‌توانند میزان افکت پارالکس، حالت ذخیره‌ی باتری و نوع نمایش انیمیشن‌ها را مشخص کنند؛ همچنین امکان تعویض خودکار روزانه‌ی تصاویر نیز وجود دارد.

زوم اپ / 4D Live Wallpaper
زوم اپ / 4D Live Wallpaper
زوم اپ / 4D Live Wallpaper

در توضیحات صفحه‌ی گوگل‌پلی این اپلیکیشن گفته شده است:

تصاویر زمینه‌ی زنده بی‌کیفیت را که مدام در حال تخلیه‌ی باتری هستند، فراموش کن و از تصاویر متحرک جدید ما در پس‌زمینه‌ی گوشی بهره ببر.ما هر روز در حال اضافه‌کردنِ تصاویر جدید هستیم؛ بنابراین مجموعه‌ی ما مدام در حال گسترش است. تنها با یک چرخش کوچک، از افکت ۴ بعدی عمق لذت ببرید.

تاکنون 4D Live Wallpaper بیش‌از ۱۰۰ هزار بار در گوگل‌پلی دانلود شده است و توانسته از بین ۴۰۰۵ نفر رأی‌دهنده، به‌ امتیاز ۴.۵ دست پیدا کند.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات