اینفوگرافیک: واقعیت افزوده چگونه سلفی‌ها را برای همیشه تغییر داده است؟

شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
سلفی‌ها، بخش دوست‌داشتنی و شاید جدایی‌ناپذیر زندگی ما هستند. در این اینفوگرافیک ببینید که چگونه واقعیت افزوده، سلفی‌ها را جذاب‌تر کرده است.
تبلیغات

جوانان در طول زندگیشان به‌طور میانگین حدود ۲۵۶۷۶ سلفی می‌گیرند. همچنین آنان ۵۴ ساعت در سال به گرفتن سلفی می‌پردازند. به‌طور عادی هر جوان در هفته ۹ سلفی می گیرد تا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد، سفر خود را ثبت کند، برای شخص خاصی بفرستد یا یک تولد را جشن بگیرد. این نتایجی است که شرکت FramesDirect از تحقیقات خود به‌دست آورده‌ است.

پرواضح است که سلفی به‌کمک واقعیت افزوده (Augmented Reality) وارد فاز جدیدی شده‌ است. در سال ۲۰۱۵، Snap اولین فیلتر واقعیت افزوده، یعنی «هراش رنگین کمانی» را معرفی کرد. سال بعد فیلتر بسیار محبوب «سگ» منتشر شد. در سال ۲۰۱۷، این شرکت Lens Studio را عرضه کرد؛ اپلکیشن دسکتاپی که به هر کاربری اجازه ساخت و ثبت فیلترهای واقعیت افزوده را می‌دهد.

البته اسنپ تنها شرکت علاقمند به این تکنولوژی خلاقانه نیست؛ فیلترهای اینستاگرام و Selfie Facebook Spaces نیز از واقعیت افزوده بهره می‌برند.

برای دانستن اینکه واقعیت افزوده چگونه سلفی را برای همیشه تغییر داده‌ است، اینفوگرافیک زیر را مطالعه کنید.

اینفوگرافی سلفی

نظر شما این‌باره چیست؟ آیا واقعیت افزوده به راستی آینده سلفی‌ها را تغییر داده‌ است؟ آیا شما از واقعیت افزوده در سلفی‌هایتان استفاده می‌کنید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات