مرسدس بنز از فناوری نورپردازی لوگو رونمایی کرد

جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مرسدس بنز از یک آپشن جدید برای محصولات خود، رونمایی کرد. این لامپ LED مخصوص، می‌تواند لوگوی مرسدس بنز یا AMG را روی زمین بازتاب دهد.
تبلیغات

در سال ۲۰۱۳، مرسدس بنز از یک لوگوی نورپردازی شده برای محصولات AMG رونمایی کرد. حال خریداران محصولات AMG که به برند مرسدس بنز علاقه‌مند باشند می‌توانند یک آپشن جدید برای خودروی خود سفارش دهند که در شب می‌تواند جلوه‌ی بسیار زیبایی به اتومبیل آن‌ها ببخشد. این آپشن جدید که با نام پروژکتور AMG Emblem شناخته می‌شود را می‌توان برای تمامی خودروهای مرسدس بنز، از مدل پایه‌ی A کلاس هاچبک گرفته تا شاسی بلند بزرگ و لوکس GLS سفارش داد.

محصولات مرسدس بنز به صورت استاندارد به یک چراغ خوش آمد گویی در زیر درهای جلویی مجهز هستند و در صورتی که این آپشن جدید را سفارش دهید AMG Emblem جایگزین چراغ خوش آمد گویی خودروی شما خواهد شد. این نشان دایره‌ای شکل نوشته‌ی AMG و آفالترباخ (Affalterbach) را روی خود دارد و همچنین یک درخت سیب و رودخانه را روی زمین بازتاب می‌دهد. این درخت سیب و رودخانه نشانگر مقر AMG در آفالترباخ هستند. خریداران محصولات AMG می‌توانند این نشان را به جای ستاره‌ی سپر مرسدس بنز روی خودروی خود سفارش دهند و چون این نشان جدید دایره‌ای شکل است به راحتی امکان جایگزین کردن آن با نشان مرسدس بنز روی جلو پنجره‌ی خودروهای مرسدس وجود دارد.

Mercedes-AMG LED door projector

حذف شدن نشان مرسدس بنز از جلو پنجره‌ی خودرو‌ها و جایگزینی ‌آن با نشان جدید AMG به هیچ عنوان باعث ناراحتی مرسدس نیست چون این خودروساز اعتقاد دارد که این برند خوشنام‌ترین برند در تمام جهان است و به این ترتیب استفاده‌ از لوگوی مستقل AMG روی محصولات، هیچ خطری برای مرسدس نخواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که این پروژکتور LED تنها در مدل‌هایی قابل سفارش است که دارای پکیج نورپردازی در زیر درهای خود باشند و به آپشن چراغ خوش‌‌آمد گویی در شب مجهز باشند.

Mercedes-AMG LED door projector

چراغ خوش آمد گویی آپشنی است که از سال‌ها پیش در محصولات AMG و مرسدس مورد استفاده بود و حالا چراغ AMG Emblem جدید چهر‌ه‌ی بسیار زیبایی به این آپشن می‌بخشد. برای افزودن این آپشن تنها لازم است تا درهای جلویی باز شوند. این احتمال نیز وجود دارد تا مرسدس، محصول مشابهی را برای تولیدات  میباخ در نظر بگیرد و با باز کردن درب‌ آن‌ها لوگوی میباخ را که از ۲ عدد حرف M تشکیل شده است روی زمین منعکس کند. این آپشن می‌تواند روی مدل S650 کابرویلت عرضه شود که تنها ۳۰۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد و ۷۵ دستگاه آن برای بازار ایلات متحده در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات