معرفی تبلت در بخش محصولات دیوار

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تبلت‌های سونی در رده‌ی جذاب‌ترین نمونه‌های اندرویدی هستند؛ اما به‌دلیل عدم عرضه‌ی محصول جدید، خرید تبلت نوی سونی، میسر نیست؛ بنابراین برای خرید آن باید در سایت دیوار، آگهی فروش تبلت سونی را جستجو کنید.
تبلیغات

سونی در سه سال اخیر هیچ تبلت جدیدی عرضه نکرده است؛‌ اما آن‌چه تاکنون عرضه کرده در رده‌ی جذاب‌ترین تبلت‌های اندرویدی بازار قرار می‌گیرد. آخرین تبلت سونی با نام Xperia Z4 LTE در سال ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار شد، این محصول از خانواده‌ی سری Z و یک تبلت اندرویدی محبوب بود که در عین سادگی در زمان خود، از فناوری روز دنیا بهره می‌برد. در واقع به دلیل رشد سریع تکنولوژی از عبارت «زمان خود» استفاده کرده‌ایم. برخلاف گوشی‌های سونی که نتوانستند نام این برند را سربلند کنند، تبلت‌های سونی توانستند در بازار تبلت‌های اندرویدی رقیب بطلبند. فروش تبلت سونی به دلیل خلاقیت شرکت سونی در طراحی و ساخت همیشه با استقبال کاربران روبه‌رو شده‌ است.

سونی قبل از این محصول، چهار محصول دیگر از سری تبلت‌های خانواده‌ی Z نیز تولید کرده بود، این محصولات شامل اکسپریا Z3 کامپکت، اکسپریا Z2، اکسپریا Z وای فای و اکسپریا Z مجهز به درگاه سیم‌کارت هستند. سری قبلی نیز با نام سری S و P شناخته می‌شود که مربوط به سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۱ هستند و در حال حاضر در بازار بسیار کمیاب هستند؛ البته تبلت سونی کارکرده از این سری‌ها را می‌توانید به‌راحتی در سایت دیوار پیدا کنید.

اکسپریا Z4 خوش دست، نازک و سبک است، این ویژگی ضمن ایجاد تجربه‌ی کاربری خوب، دستگاه‌ مورد بحث را برای کسانی که مدام در رفت‌و‌آمد هستند، به گزینه‌ای ایده‌آل بدل می‌کند. درست است که تبلت‌ها به دلیل پرتابل بودن و سبک‌وزنی معروف هستند، اما تبلت ۱۰ اینچی سونی با وزن ۳۹۳ گرم توانسته است دربرابر رقبا به معنی واقعی کلمه سبک باشد.

تبلت اکسپریا زد 4 می‌تواند تا نیم ساعت زیر آب در عمق ۱.۵ متری بماند و آسیب نبیند. ویژگی ضدآب بودن برای یک وسیله‌ی الکترونیکی که از خانه خارج می‌شود و درمعرض آسیب است، ویژگی ارزشمندی به شمار می‌رود. تمام درگاه‌های این تبلت به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که ضد آب باشند. حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی اکسپریا زد ۴ را می‌توانید با یک کارت SD ارتقا دهید. همچنین این تبلت قابلیت استفاده از سیم‌کارت برای دسترسی به اینترنت همراه، تماس و ارسال پیامک را برای شما فراهم می‌آورد. تمام ورودی‌های یادشده نیز با درپوش محافظت می‌شوند تا ویژگی ضدآب بودن را تحت تأثیر قرار ندهند.

معمولاً نمایشگر تبلت‌های سونی کیفیت بالایی دارند، آخرین تبلت سونی هم شامل این قانون می‌شود. نمایشگر 2K این تبلت قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد. وضوح رنگ این نمایشگر رضایت بخش است. صفحه‌نمایش تبلت اکسپریا زد ۴ قابلیت پاسخگویی به لمس هم‌زمان ۱۰ انگشت را دارد. تجربه‌ی کاربری نشان می‌دهد که این تبلت یکی از دستگاه‌های مورد علاقه‌ی گیمرهای آماتور است که به بازی‌های تبلت و موبایل علاقه‌مند هستند، علت این علاقه نیز سرعت دستگاه و کیفیت تصویر اعلام شده است.

خرید تبلت نوی سونی به دلیل عدم موجودی بازار فعلا میسر نیست؛ اما اگر خواهان این محصول هستید باید در بین آگهی‌های سایت دیوار به‌دنبال آگهی فروش تبلت سونی باشید. اگر قیمت تبلت سونی نو را می‌خواهید باید بدانید قیمت این محصول برای سری S از یک میلیون تومان آغاز می‌شود و بسته به حجم و قابلیت سیم‌کارت‌خور بودن یا اتصال به وای‌فای تغییر می‌کند. کمترین قیمت در سری Z نیز یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

تبلت‌های سونی در بازار کمیاب هستند، اگر تصمیم به خرید تبلت دست دوم سونی داشتید و آن تبلت معایب جزئی داشت، حتماً از تعمیرکاران مجاز درباره‌ی موجود بودن قطعات پرس‌و‌جو کنید؛‌ زیرا زمانی که محصولی در بازار کمیاب شود، معمولاً قطعات جانبی آن نیز کمیاب می‌شوند. ناگفته نماند که بهار سال جاری زمزمه‌هایی از معرفی تبلت جدید سونی نیز به گوش رسید؛ اما همچنان محصولی توسط این شرکت معرفی نشده، سونی اعلام کرده که این محصول از بسیاری جهات شبیه محصولات قبلی است؛ ‌اما صفحه‌نمایش بزرگتر و باتری مقاوم‌تری خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات