هتل درویشی مشهد؛ تجربه یک اقامت بی‌نظیر

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
مطالعه 4 دقیقه
در این مقاله با ۸ نمونه از خدماتی که در هتل مجلل درویشی مشهد به نحو عالی ارائه می‌شوند و آن را از سایر هتل های مشهد متمایز ساخته‌است آشنا می‌شوید.
تبلیغات

 هتل درویشی مشهد در سال ۱۳۹۰ هجری شمسی در زیباترین خیابان ایران یعنی خیابان امام رضا (ع) تاسیس شد در مقاله های قبلی که به معرفی هتل درویشی پرداختیم نقش هتل مجلل درویشی مشهد را در پیشتازی زیارت لوکس مشهد و پیشگامی این هتل برای گذران یک سفر رویایی در شهر مشهد مقدس را ذکر کردیم در این مقاله می‌کوشیم تا ویژگی‌هایی که هتل درویشی را از سال ۱۳۹۰ با دیگر هتلهای مشهد متمایز ساخته است را به شما معرفی کنیم  در مقاله زیر ۸ نمونه از خدماتی که در هتل مجلل درویشی به نحو عالی ارائه می شوند را بیان کرده‌ایم.

قابل ذکر است که هتل درویشی مشهد را می توانید با بالاترین تخفیف آن از مرکز جامع رزرواسیون هتل مشهد رزرو نمایید همچنین می توانید برای رزرو مستقیم هتل مشهد و تور مشهد هتل درویشی با شماره ۰۵۱۳۸۰۹۵ تماس حاصل فرمایید.

آی‌پرشین هتل

اولین رستوران آتریوم مشهد

هتل درویشی اولین رستوران آتریوم را در مشهد تاسیس کرد و راه جدیدی را برای هتل و رستوران های پس از خود ایجاد کرد. رستوران آتریوم رستورانی است که شما می توانید در آن از نور مستقیم آفتاب که از سقف شیشه ای این رستوران گذر می کند استفاده نمایید و از پایین، بالاترین طبقه هتل درویشی را مشاهده نمایید در رستوران آتریوم هتل مجلل درویشی غذاهای ایرانی با طعم بسیار لذیذ طبخ می‌شود. این رستوران دارای طراحی بسیار شکیل و لوکسی است. دو نخل تنومند و زیبا در محیط داخلی رستوران قرار دارد که نماد اسلامی بودن هتل درویشی می باشد. دور تا دور رستوران میز و صندلی‌های خانوادگی قرار گرفته که به دلچسبی و زیبایی این رستوران کمک شایانی کرده‌است.

ماساژ حرفه ای را در هتل درویشی مشهد تجربه کنید

هتل درویشی اولین مرکز ماساژ حرفه ای در هتل های مشهد را تاسیس کرد، که هم‌ اکنون از بهترین مراکز ماساژ در شهر مشهد است و خدمات ماساژ به ۹ روش: ماساژ تایلندی، ماساژ سنگ، ماساژ صورت و سر، ماساژ دکتر فیش، ماساژ بامبو، ماساژ شیر و عسل، ماساژ سوئدی، ماساژ پا، ماساژ ورزشی در آن ارائه می‌گردد.

آی‌پرشین هتل

خدمات بی نظیر که فقط در هتل درویشی مشهد تجربه خواهید کرد

  • دارای یکی از کامل‌ترین سیستم های آی پی تی وی در هتل های مشهد است. سیستم آی پی تی وی به شما این امکان را می دهد که هر فیلم، سریال، صوت و موسیقی که مد نظر دارید را در تلویزیون اتاق خود استفاده کرده و همچنین می‌توانید تمامی این صوتها و فیلم‌ها را به صورت رایگان دانلود کنید.
  • این هتل دارای یکی از کامل ترین سرویس های پیشواز از مسافرین را در بین هتل های مشهد دارا می باشد این هتل در فرودگاه باجه پیشواز اختصاصی دارد که اگر شما از مسافرینی که هتل درویشی مشهد را رزرو کرده‌اند باشید با معرفی خود به باجه مربوطه به‌صورت رایگان به هتل درویشی ترانسفر می‌شوید همچنین در صورت در خواست ترانسفر لوکس میتوانید با سرویس های ترانسفر هتل تماس گرفته و با اتومبیل های لوکس از فرودگاه به هتل مراجعت کنید.
  • هتل درویشی مشهد دارای سریع ترین سرویس اینترنت که به صورت پوینت‌توپوینت خیابان امام رضا (علیه السلام) و دارای دکل اختصاصی اینترنت است که به شما امکان استفاده از اینترنت با سرعتی خاطره‌انگیز در مشهد را می‌دهد که در دیگر هتل‌های مشهد آن را تجربه نخواهید کرد.
  • هتل درویشی مشهد دارای شهربازی برای کودکان زیر ده سال و اتاق بازی‌های رایانه‌ای برای سنین بیشتر از ده‌ سال است که برای همه کودکان و نوجوانان شما خاطره‌ای خوش از سفر به مشهد را می‌سازد.
  • هتل درویشی دارای یکی از بلند ترین روف‌گاردن‌های شهر مشهد است.این روف‌گاردن در بالاترین طبقه هتل درویشی قرار دارد و و شما می‌توانید لذت سرو یک غذای بین‌المللی را در نزدیکی آسمان و در نمایی مشرف به حرم مطهر رضوی را تجربه کنید. نخل های زیبا و معروف هتل درویشی نیز در این رستوران قرار دارند.
  • تازه‌ترین اقدام هتل ساخت اتاقی معروف به اتاق نجوم است که با استفاده از ارتفاع هتل و موقعیت خاص اکوسیستمی شهر امکان سفری لذت‌بخش در دریای بی‌کران کهکشان‌ها، شهاب‌سنگ‌ها و ستاره‌های بی‌نظیر آسمان مشهد فراهم می‌کند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.epersianhotel.com مراجعه فرمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات