استفاده از بازوی رباتیک برای ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی خلاقانه

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در ادامه شما را با ویدیویی تبلیغاتی آشنا می‌کنیم که توسط یک بازوی رباتیک، مقدای رنگ و آب ساخته شده و نکته‌ی جالب، عدم استفاده از جلوه‌های ویژه در آن است.
تبلیغات

اخیرا یک ویدیوی تبلیغاتی خلاقانه منتشر شده است که عدم استفاده از جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری در آن، تعجب‌برانگیز به‌نظر می‌رسد. این تبلیغ رنگی همچون ویدیوی تبلیغاتی چندوقت اخیر مایکروسافت برای سرفیس استودیو، به‌بهترین شکل ممکن از تکنیک‌های فیلم‌برداری رباتیک و برخی افکت‌های خاص که برای خیلی‌ها آشنا است، بهره می‌گیرد. به‌هنگام تماشای این ویدیو، موضوع مهمی را به‌خاطر داشته باشید: در هیچ‌یک از صحنه‌های این تبلیغ، از جلوه‌های ویژ‌ه‌ی کامپیوتری (CGI) استفاده نشده است.

این تبلیغ که توسط ذهن خلاق کارمندان شرکت‌های McKinney و PSYOP ساخته شده، در نگاه اول بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد و سخت است باور کنیم که تنها توسط رنگ، آب و تدوین‌های معمولی تولید شده است.

خالقان این تیزر گفته‌اند همه‌ی آنچه که برای ساخت آن نیاز داشته‌اند، یک مخزن ۴۰۰ گالونی پر از آب، مقدار زیادی رنگ و یک دوربین فانتوم با توانایی ضبط ویدیوی حرکت آهسته بوده که روی بازوی رباتیک سریعی به‌نام Spike قرار داده شده است. آنان ابتدا مسیر حرکت دوربین را توسط کامپیوتر برنامه‌ریزی کرده و آن را وارد مخزن آب کردند؛ نهایتا با آغاز حرکت دوربین، به‌صورت دستی رنگ‌ها را داخل مخزن می‌ریختند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات