نگاه نزدیک جی لنو به شورلت کامارو کلاسیک کاپیتان آمریکا

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مدتی قبل، شورلت کامارو کلاسیک ۱۹۶۷ که با خلاقیت رابرت دانی جونیور ، بازیگر نقش مرد آهنی تیونینگ شده، به کریس ایوانز، بازیگر نقش کاپیتان آمریکا هدیه داده شد. این خودروی دوست‌داشتنی، اخیرا در برنامه گاراژ جی لنو بررسی شده است.
تبلیغات

مرد‌ آهنی (Iron Man) حتما پس از درگیری با کاپیتان آمریکا (Captain America) در سری فیلم‌های ابرقهرمانی، پشیمان شده است؛ چرا که یک دستگاه شورلت کامارو کلاسیک به کاپیتان امریکا هدیه داده است. رابرت دانی جونیور (Robert Downey Jr) بازیگر نقش مرد آهنی، شورلت کامارو کلاسیک ۱۹۶۷ (۱۳۴۶ خورشیدی) خود را به دست شرکت تیونینگ خوشنام SpeedKore سپرد تا مطابق ایده او تغییراتی در خودرو انجام دهند.

پس از کامل شدن تیونینگ رابرت دانی جونیور این کامارو کلاسیک را در حین فیلم برداری کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil war) به کریس ایوانز (Chris Evans) بازیگر نقش اول هدیه داد‌. فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی سومین فیلم از سری فیلم‌های کاپیتان آمریکای مارول است که در آن کاپیتان آمریکا و مرد آهنی ضد و خورد شدیدی با هم دارند.

captain america camaro

این خودرو اخیرا در برنامه گاراژ (Garage) جی لنو (Jay leno) حضور داشته است. در این برنامه قائم مقام شرکت SpeedKore به جای کریس ایوانز شرکت کرده است که تمام اطلاعات درباره این خودرو خوش ساخت را می‌داند. رنگ بدنه به شوخی سبز مرد نظامی سوخته نامیده شده‌ است. همچنین بدنه تغییرات جزئی داشته است تا با خطوط ظریف خودرو هماهنگ شود. طراحی داخلی گرم و صمیمانه خودرو بهترین در بین کامارو‌های نه تنها کلاسیک بلکه حتی جدید است. رابرت داونی جونیور نقش خلاقانه‌ای در انتخاب رنگ‌ها و الگوها داشته و کار خود را به خوبی انجام داده است.

captain america camaro

ابرقهرمان‌ها به قدرت نیاز دارند پس کامارو از موتور سوپرشارژ هشت سیلندری LS3 با ۷۳۰ اسب بخار قدرت که توسط جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک کنترل می‌شود استفاده می‌کند.

مدیر ارشد SpeedKore به این که خودرو بیش از حد قوی نشده و هنوز قابل اعتماد است اشاره می‌کند که البته نمی توان صحت این ادعاها را تایید کرد. جدا از موتور، خودرو تقریبا در تمام زمینه ها دست کم گرفته شده است. در ویدیو این خودرو کمی کم زرق و برق به نظر می رسد که شاید به خاطر نورپردازی داخل گاراژ باشد. البته در تصاویر خارج از گاراژ این خودرو ظاهری فوق‌العاده دارد. با در نظر گرفتن تمام موارد، کامارو کلاسیک کریس ایوانز، خودرویی ایده‌آل برای یک ابرقهرمان کاملا آمریکایی است.

کامارو کلاسیک
کامارو کلاسیک
کامارو کلاسیک
کامارو کلاسیک
کامارو کلاسیک
کامارو کلاسیک
کامارو کلاسیک
کامارو کلاسیک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات