زوم‌اپ: بامیلو؛ تجربه‌ی خریدی آسان و سریع با اپلیکیشن بامیلو

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
مطمئنا فروشگاه اینترنتی بامیلو برای بسیاری از کاربران شناخته شده است. حال به‌لطف اپلیکیشن بامیلو، کاربران می‌توانند تجربه‌ای سریع‌تر و راحت‌تر از خرید‌های اینترنتی داشته باشند.
تبلیغات

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی مطرح کشورمان، بامیلو است که توانسته در سال‌های اخیر از طریق کمپین‌های مختلف به رشد قابل توجهی دست پیدا کند. قیمت‌های نسبتاً مناسبی که بعضاً در این فروشگاه یافت می‌شود، انگیزه‌ی خوبی برای خرید به مشتریان می‌دهد.

حال در ادامه‌ی پیشرفت‌های این شرکت، مسئولین بامیلو سیاست‌های اپلیکیشن‌محور را دنبال می‌کنند تا خدمات آن‌ها با سهولت و سرعت بیشتری در دسترس کاربران قرار گیرد. بزرگترین تفاوت اپلیکیشن بامیلو نسبت به وب‌سایت این فروشگاه، بهینگی رابط کاربری و برخی ویژگی‌های جدید برای کاربران موبایل است تا آن‌ها بتوانند همان تجربه‌ای را که در صفحه‌ی بزرگ رایانه‌ کسب می‌کنند، در صفحه‌‌نمایش کوچک موبایل نیز تجربه کنند.

با ورود به اپلیکیشن بامیلو، دسته‌بندی‌ها را مشاهده می‌کنیم؛ همچنین برخی از دسته‌بندی‌های منتخب که شامل تخفیفات خاص شده‌اند در کاشی‌های جداگانه در همین صفحه به نمایش در می‌آیند؛ به‌عنوان نمونه، اگر ساعت‌های مچی مردانه شامل تخفیفات تابستانه شده باشد، می‌توانید آن را در قالب یک کاشی در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن مشاهده کنید. 

تخفیفات ساعتی نیز بخشی دیگر از اپلیکیشن بامیلو را تشکیل می‌دهد که تحت نام «آف باکس» نمایش داده می‌شوند و محصولاتی متنوع از گروه‌های متفاوت را هدف قرار می‌دهد. این محصولات به‌طور مرتب در ساعات مختلف به‌روزرسانی می‌شوند و اقلامی که تخفیفشان منقضی شده است با اقلام جدید جایگزین می‌شوند.

بامیلو / زوم اپ
بامیلو / زوم اپ

یکی از ویژگی‌های جذاب و جالب اپلیکیشن بامیلو، بخشی به نام «بامیلو من» است که در قالب زبانه‌ای جداگانه، محصولاتی که ممکن است موردعلاقه‌ی کاربر باشد، به او نمایش می‌دهد. این قابلیت که از طریق هوش‌مصنوعی و یادگیری ماشین کار می‌کند، با دنبال‌کردن محصولاتی که پیش‌تر به صفحه‌ی خرید آن‌ها رجوع کرده‌اید، نمونه‌های مشابه را جمع‌آوری می‌کند و آن‌ها را در صفحه‌ی یادشده به کاربر پیشنهاد می‌کند؛ مسلماً این ویژگی برای کاربرانی که به‌دنبال گروه خاصی از کالا‌ها هستند، قابلیت مفید و کارآمدی است. افزون بر مورد یادشده، بخش «محصولا دیده‌شده» یکی از قسمت‌های مفید و کارآمدی است که تاریخچه‌ی کالاهای مشاهده‌شده را نمایش می‌دهد؛ از این رو، اگر کالایی را در گذشته مشاهده کرده‌اید و اکنون قصد رجوع دوباره به آن را دارید، دیگر به بخش جستجو نیازی نیست و خیلی راحت می‌توانید آن را از طریق این بخش پیدا کنید.

طبق گفته‌ی بامیلو، افرادی که از اپلیکیشن موبایل برای خرید استفاده کنند، علاوه بر اینکه سریع‌تر درباره‌ی تخفیفات و جشنواره‌های بامیلو اطلاع کسب می‌کنند، به پیشنهادات اختصاصی اپلیکیشن موبایل نیز دسترسی خواهند داشت.

در توضیحات این اپلیکیشن آمده است:

بامیلو ایستگاه اول ما برای خرید اینترنتی‌ است. هرچه که بخواهیم در بامیلو پیدا می‌کنیم. در بامیلو انتخاب‌های زیادی داریم. می‌توانیم از میان گستره‌ای از گزینه‌های موجود در میان دسته‌های وسایل الکترونیکی، مد و لباس، لوازم خانگی، وسایل بچه و سایر موارد هرچه که نیاز داریم را پیدا کنیم. ‏بامیلو بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران در زمینه‌های مد، لباس، اکسسوری و بسیاری از مجموعه کالاهای مختلف است و در بسیاری از انواع کالا همچون لوازم خانگی، الکترونیک و دیگر محصولات مشابه قیمت‌ها و پیشنهادات فوق العاده‌ای ارایه می‌‌کند. در بامیلو ما با خاطری آسوده می‌توانیم بین صدها برند و هزاران کالا، محصولات مورد نظرمان را انتخاب کنیم. ‏با برنامه‌ی بامیلو علاوه بر تجربه لذت‌بخش یک خرید آسان‌تر و سریع‌تر، از پیشنهادهای اختصاصی کاربران برنامه نیز بهره‌مند می‌شویم. شاید برای شما هم جالب باشد که با دریافت نوتیفیکیشن پیشنهادهای هیجان انگیز بامیلو، هیچ گاه فرصت یک خرید استثنایی را از دست نمی‌دهیم. با برنامه‌ی بامیلو هر جای که باشیم، می‌توانیم در کمتر از چند دقیقه خریدی لذت‌بخش را تجربه کنیم و در هنگام تحویل کالا به صورت نقدی و یا با کارت بانکی پرداخت کنیم. می‌پرسید چه چیز بامیلو را خاص می‌کند؟

۳۰ روز فرصت بازگشت کالا ‏• پشتیبانی ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته امکان پرداخت در محل ( نقدی/ کارت بانکی) بیش از ۳۰۰ هزار کالای متنوع و ضمانت اصالت کالا تضمین بهترین قیمت آنلاین

تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نفر بامیلو را از طریق گوگل‌پلی نصب کرده‌اند؛ همچنین از میان ۷۸۳۶ رأی‌دهنده، این اپلیکیشن مؤفق به کسب امتیاز ۴.۱ شده است که از رضایت حداکثری حکایت می‌کند.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور سیب‌اپ

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات