بهترین راه سرمایه گذاری در حوزه تکنولوژی

سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سون لرن، مرجع آموزش طراحی سایت و آموزش برنامه نویسی وب در ایران یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به هدف مشخص، شده‌ است.
تبلیغات

این روز‌ها وقتی حرف از سرمایه‌گذاری می‌شود همه به یاد دلار و سکه می‌افتند، اما ما نگاهی معقول‌تر و بلند مدت‌تر به این امر داریم. افراد زیادی از جمله دانشجو‌ها یا افراد علاقه‌مند به حوزه IT هستند که پول زیادی برای سرمایه‌گذاری نداشته و از طرفی هنوز تخصص لازم برای اجرای ایده‌های فوق‌العاده خود را نیز ندارند، اما از ذهنی خلاق و امید بسیاری به آینده بهره می‌برند. اینجا این سوال پیش می‌آید که چگونه می‌توانند انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشند.

اینکه شما بتوانید مبلغی را سرمایه‌گذاری کنید و در ازای این سرمایه‌گذاری علاوه بر تبدیل شدن به یک متخصص حرفه‌ای، در کمتر از دو ماه به سود بالای ۵۰ درصد برسید یک واقعیت هیجان‌انگیز است.

قطعا این سوال پیش‌آمده‌است که از چه حرف می‌زنیم؟

با توجه به تقاضای بازار و همچنین با توجه به آمارهای جهانی، برنامه‌نویسی یکی از پردرآمد‌ترین شغل‌هاست؛ به عنوان مثال در آمریکا برنامه‌نویسی چندین سال رتبه اول در درآمدزایی را داشت و در ایران با نرخ حقوقی بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان یکی از مشاغل پردرآمد محسوب می‌شود.

شما می‌توانید به عنوان مثال تنها با ۳ میلیون سرمایه‌گذاری یک متخصص اندروید، جاوا اسکریپت یا یک طراح حرفه‌ای سایت شوید که بعد از دوره به سرعت وارد بازار کار نیز خواهد شد. در نهایت بعد از دریافت حقوق دوم نه تنها مبلغی که جهت یادگیری سرمایه‌گذاری کرده‌اید باز خواهد گشت، بلکه قطعا سود هم خواهید کرد.

سون لرن، مرجع آموزش طراحی سایت و آموزش برنامه نویسی وب در ایران یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به هدف مشخص شده‌ است و به تازگی برای دوره‌های آموزش وردپرس، آموزش اندروید، آموزش لاراول و آموزش جاوا اسکریپت ثبت‌نام می‌کند.

اگر به دنیای طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی علاقه‌مند هستید و به‌ دنبال یادگیری مهارت‌هایی هستید که می‌تواند برای شما درآمد قابل توجهی را به همراه داشته باشد، قطعا می‌توانید با شرکت در دورهای تخصصی «سون لرن» به شغل ایده‌آل خود در یکی از برندهای معروف دنیای آنلاین دست پیدا کنید و آینده خود را تضمین کنید. همانطور که تنها در سه دوره گذشته ۳۱ نفر از دانشجوهای سون‌لرن وارد شرکت‌های حرفه‌ای شده‌اند.

همانطور که می‌دانید در دنیای دیجیتالی امروز همه ما زمان قابل توجهی را در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل می‌گذرانیم. تمامی اطلاعات مورد نیازمان را از سایت های خبری و سرگرمی کسب می‌کنیم، در شبکه‌های اجتماعی با افراد مختلف ارتباط داریم، کالاها و خدمات موردنیازمان را از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری می‌کنیم و حتی تراکنش‌های مالی خود را از طریق درگاه‌های پرداخت آنلاین انجام می‌دهیم.

این دنیایی است که برنامه نویسان و طراحان وب برای ما خلق کرده‌اند و هرچه نفوذ اینترنت در زندگی ما بیشتر می‌شود، آن‌ها در کار خود موفق‌تر و در جامعه موثرتر هستند و درآمد بیشتری را هم بدست می‌آورند.

بنابراین اگر می‌خواهید شما هم جزو خالقان دنیای مجازی باشید و از کار و موفقیت خود لذت ببرید باید هرچه زودتر برای یادگیری طراحی سایت و برنامه نویسی وب اقدام کنید. البته این دنیا بسیار گسترده است و زبان‌های برنامه نویسی متنوعی برای طراحی انواع سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل وجود دارد.

در این بین زبان برنامه نویسی PHP و لاراول برای ساختن وب‌سایت‌های کوچک و بزرگ، ووکامرس برای راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی، و اندروید برای طراحی اپلیکیشن‌های اندرویدی، پرطرفدارترین و پردرآمد‌ترین زبان‌های برنامه نویسی هستند. و البته یادگیری جاوا اسکریپت تقریبا برای همه برنامه نویسان لازم است. و البته در دوره جاوا اسکریپت شما می‌آموزید اپلیکیشن اندروید و ‌ios و ویندوز و وب را همزمان با زبان جاوا اسکریپت توسعه دهید. یعنی یک دوره‌ی فوق‌العاده کامل در پیش رو خواهید داشت.

در ایران یکی از معتبرترین آموزشگاه‌ها برای یادگیری تخصصی این زبان‌های برنامه نویسی ، شرکت سون لرن است. مجموعه‌ای که با ارائه جدیدترین متد برنامه نویسی، امروز محبوبیت بسیاری میان برنامه نویسان و طراحان وب پیدا کرده‌است به‌طوری که حدود ۱۵ هزار نفر تاکنون در دوره‌های تخصصی سون لرن ثبت‌نام کرده‌اند و بسیاری از آن‌ها در بزرگ‌ترین برندهای آنلاین ایرانی و بین‌المللی مشغول به کار هستند.

از نظر کارشناسان خبره حوزه IT، دوره‌های متخصص سون‌لرن به گونه‌ای طراحی شده‌است که کاملا کاربردی مهارت‌های لازم جهت ورود فرد به بازارکار را به او منتقل می‌کند و در این زمینه یکی از موفق‌ترین‌ها بوده‌ است، زیرا سون‌لرن بازارگاهی جهت ارائه آموزش نیست هدف این مجموعه پرورش نیروی کار و کمک به پیشرفت جامعه است.

در انتها توصیه می‌کنیم جهت مشاهده مشخصات کامل دوره‌ها و کسب اطلاعات بیشتر جهت ثبت‌نام حضوری یا غیرحضوری روی لینک زیر کلیک کنید.

معرفی کامل دوره‌های متخصص سون‌لرن

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات