لندرور دیفندر با تیونینگ چلسی معرفی شد

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
لندرور دیفندر با تیونینگ چلسی، یک شاس‌بلند کلاسیک همراه قابلیت‌های آف‌رود و امکانات لوکس است که با قیمت ۷۸ هزار دلار، فروخته می‌شود.
تبلیغات

دیفندر، اصیل‌ترین محصول لندرور محسوب می‌شود که طی زمان طولانی، از  یک شاسی‌بلند آف‌رود و کاربردی تبدیل به خودرویی لوکس و تجملی شده است. تا زمان معرفی دیفندر جدید توسط لندرور تنها راه برای سیراب کردن عطش برای این برند بریتانیایی نگاهی به خودروهای تیونینگ شده لندرور است.

احتمالا همیشه خودرو جدیدی در گاراژ شرکت چلسی پیدا شود اما بسیاری از پروژه‌های این شرکت تیونینگ انگلیسی، از اصالت و هدف اصلی دیفندر فاصله گرفته‌اند. در هر صورت این محصول آفرود از یک خودرو کاری زمخت و خشن تبدیل به شاسی‌بلندی جذاب و زیبا شده است.  

لندروور

در بیرون، این خودرو از پکیج شاسی بلند چلسی بهره می برد که شامل گلگیرهای عریض‌تر  و چرخ های ۲۰ اینچی آلیاژی موندیال است که در این خودرو به رنگ سیاه آتشفشانی هستند. بدنه شامل به رنگ غبار خاکستری است که با گلگیرها، چرخ‌ها و جلو پنجره مشکی رنگ تضاد جذابی دارد. این دیفندر لوکس همچنین سپر سیاه با چراغ های جاساز درون سپر، اسکید پلیت (Skid plate) و باربند سقفی بسیار بزرگ است. کامل کننده این جزئیات طراحی کاور چرخ یدکی با طرح چلسی است.

لندروور

در حالیکه بیرون خودرو سیگنال هایی راجع به برتری از دیفندر های معمولی می‌دهد داخل خودرو به کلی متفاوت است. پشت شیشه‌های دودی این خودرو صندلی های اسپورت GTB با چرم سیاه لایه لایه و حفره دار جای گرفته‌اند. این صندلی ها تم کلی داخل خودرو را مشخص کرده‌اند و داشبورد وسطی، داشبورد مسافر، دستگیره‌ها، دستگیره‌های در، محل قرار گیری سرعت سنج و ...، دستگیره در عقب، سقف و آفتابگیرها همگی هماهنگ با تم صندلی ها هستند. دیگر ارتقاهای قابل توجه فرمان بیلت مخصوص افضل خان، ساعت و سرعت و دور موتور سنج چرچیل و پدال‌های آلومینیومی سوراخکاری شده است.

لندروور

هر چند در موتور توربو دیزلی اصلی ۲.۲ لیتری چهار سیلندر با ۱۲۲ اسب بخار قدرت، تغییری داده نشده است؛ اما اگزوزها و سیستم تعلیق همراه با بهبود فنربندی، راحتی بیشتری فراهم می‌کنند. این خودرو، بر اساس مدل ۲۰۱۶ با کارکرد ۱۷,۰۰۰ کیلومتر تیونینگ شده است و قیمت ۷۸ هزار دلاری دارد.

لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
لندروور
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات