سامسونگ و گوگل در حال توسعه‌ اپلیکشن پیام رسان جدیدی هستند

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ و گوگل در برنامه‌ای مشترک قصد دارند اپلیکیشن پیام‌رسان جدیدی برای دستگاه‌های اندرویدی به بازار معرفی کنند.
تبلیغات

سامسونگ در تلاش است تا با همکاری شرکت گوگل، اپلیکیشن پیام‌رسان جدیدی برای دستگاه‌های اندرویدی به بازار معرفی کند. براساس آخرین خبرها، هر دو شرکت در حال کار روی برنامه‌ی جدید هستند که دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند انتقال فایل‌های بزرگ، امکان تماس گروهی است.

همچنین، هر دو شرکت قصد دارند پیام‌رسانی با امکان پشتیبانی از فناوری RCS یا Rich Communication Services به بازار معرفی کنند. آخرین گزارش‌های منتشرشده تایید می‌کنند که سامسونگ در حال توسعه‌ی فناوری RCS در گوشی‌های هوشمند گلکسی از جمله گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس است.

گوگل

پاتریک کومت، معاون بخش اجرایی سامسونگ درباره‌ی این فناوری گفت: 

با گسترش همکاری سامسونگ با گوگل، کاربران می‌توانند تجربه‌ی بهتری در ارسال پیام برای مخاطبان خود داشته باشند. کاربران می‌توانند با دوستان و اعضای خانواده‌ی خود از طریق پلتفرم پیام‌رسان در ارتباط باشند.

انیل ساب‌هارول، معاون بخش محصولات ارتباطی و تصاویر گوگل نیز معتقد است:

این همکاری نزدیک باعث تقویت صنعت اپلیکیشن‌های پیام‌رسان خواهد شد و پوشش جهانی فناوری RCS تقویت خواهد شد. مشارکت و همکاری سامسونگ و گوگل، چشم‌اندازهای جدیدی در صنعت ارسال پیام در دستگاه‌‌های اندرویدی ایجاد خواهد کرد؛  کاربران، برندها و در کل استفاده‌کنندگان از سیستم‌ عامل اندروید می‌توانند تجربه‌ی موفق‌تر و بهتری در ارسال پیام داشته باشند.

با وجودی که اپلیکیشن‌های تلگرام و واتساپ، بیشترین سهم بازار را به‌ خود اختصاص داده‌اند، این احتمال وجود دارد که برنامه‌ی جدید و مشترک Google و Samsung بتواند فرصت تازه‌ای در اختیار برنامه‌ی SMS‌ قرار دهد. هنوز مشخص نیست که اپلیکیشن جدید تنها محدود به دستگا‌ه‌های سامسونگ است یا تمام دستگاه‌های اندرویدی را شامل می‌شود.

تاکنون صحبتی در مورد زمان معرفی رسمی و راه‌اندازی این برنامه نشده است. باید ببینیم محصول نهایی سامسونگ و گوگل چه زمانی قرار است به بازار معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات