قیمت و مشخصات فنی سوبارو BRZ مدل ۲۰۱۹، اعلام شد

دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
سوبارو از مدل ۲۰۱۹ خودروی کوپه‌ی BRZ در ژاپن رونمایی کرد که بهینه سازی‌هایی در مقایسه با مدل سال گذشته دارد.
تبلیغات

سوبارو در ژاپن از مدل ارتقا یافته‌ی BRZ رونمایی کرد. ۷ سال از تولید این محصول می‌گذرد و این خودرو عملکرد موفقی در بازار فروش داشته است. حال برای سال ۲۰۱۹ سوبارو تصمیم دارد تا یک سری بهینه سازی‌ها را روی این خودرو انجام دهد تا آن را به روز نگه دارد. البته بهینه سازی‌های این خودرو برای سال ۲۰۱۹ بسیار جزئی هستند و شاید بسیاری از خریداران نتوانند در نگاه اول متوجه تغییرات مدل ۲۰۱۹ نسبت به قبل شوند.

سوبارو BRZ

به گفته‌ی سوبارو اصلی‌ترین بخش بهینه سازی‌های جدید این خودرو شامل بهبود عملکرد آیرودینامیکی BRZ است. سوبارو با اعمال تغییراتی در آیرودینامیک این خودرو توانسته توربالانس (پیجش و مقاومت هوا)  در بخش عقبی خودرو را بهبود ببخشد. مهندسین سوبارو همچنین کمک فنرهای جدیدی روی BRZ  نصب کرده‌اند که پایداری و کنترل خودرو را بهبود می‌بخشند. این مدل که به طور اختصاصی برای بازار ژاپن در نظر گرفته شده است با یک پک جدید با نام RA-Racing نیز قابل خریداری خواهد بود که دارای رول بار جدید و کمربندهای ایمنی مدرن است.

سوبارو BRZ مدل ۲۰۱۹ کم‌ترین تغییرات را در بخش فنی خود تجربه کرده است به طوری که همچنان شاهد فعالیت پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری در این خودرو هستیم. این پیشرانه‌ی تنفس طبیعی توانایی تولید ۲۰۴ اسب بخار قدرت و ۲۱۲ نیوتن‌متر گشتاور دارد. خریداران سوبارو BRZ در بخش انتقال نیرو می‌توانند جعبه دنده ۶ سرعته‌ی دستی و یا ۶ سرعته‌ی خودکار را انتخاب کنند.

سوبارو BRZ

قیمت پایه‌ی سوبارو BRZ در بازار ژاپن در حدود ۲۲ هزار دلار است که در فول‌ترین مدل که نسخه‌یSTI اسپرت اتوماتیک است به ۲۹ هزار دلار می‌رسد.فروش BRZ در بازار ژاپن، چندان بالا نیست و سوبارو انتظار دارد تا ماهانه ۱۶۰ دستگاه از این خودرو را در کشور میزبان به فروش برساند. شرایط فروش BRZ در بازار ایالات متحده بسیار بهتر است و سوبارو سال گذشته موفق شد ۴۱۳۱ دستگاه از این مدل را به فروش برساند.

 همزاد سوبارو BRZ، تویوتا GT86 است که عملکرد موفق‌تری در بازار دارد. محصول تویوتا در بازار آمریکا توانست به فروش ۶۸۴۶ دستگاه برسد. تویوتا نیز بیکار ننشسته و برای سال ۲۰۱۹ مدل جدیدی از GT86 را رونمایی کرده که به پک TRD مجهز شده است. مدل TRD تویوتا GT86 نیز به امکانات جدیدی همانند ترمز‌های برمبو، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی جدید، لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپرت ۴ و کمک فنرهای SACHS مجهز شده است. قیمت پایه برای نسخه‌ی TRD از GT86،حدود ۳۳ هزار دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات