تعیین خط گرندپری سنگاپور ۲۰۱۸؛ پول پوزیشن برای همیلتون

شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
دور تعیین خط گرندپری فرمول یک سنگاپور ۲۰۱۸ با هفتمین پول پوزیشن فصل لوئیس همیلتون از تیم مرسدس بنز به پایان رسید؛ مکس ورشتاپن و سباستین فتل هم، دوم و سوم شدند.
تبلیغات

پس از ۳ دور تمرینی در پیست مارینا بی استریت که با موفقیت رانندگان فراری همراه بود، رانندگان تیم‌های حاضر در مسابقات فرمول یک سنگاپور ۲۰۱۸ برای تعیین خط به میدان رفتند که با پیشتازی لوئیس همیلتون از تیم مرسدس همراه شد. به این ترتیب لوئیس همیلتون فردا رقابت اصلی گرندپری فرمول یک سنگاپور ۲۰۱۸ را از خط اول آغاز خواهد کرد. پس از همیلتون، مکس ورشتاپن از ردبول و سباستین فتل از تیم فراری قرار گرفتند.

Singapore Formula 1 Grand Prix 2018 / گرندپری فرمول یک سنگاپور 2018

مرحله اول تعیین خط فرمول یک سنگاپور با خروج لانس استرول، سرگئی سیروتکین، استوفل وندورن، برندون هارتلی و کوین مگنوسن از جدول و باز ماندن از راهیابی به مرحله دوم تعیین خط پایان یافت. در این مرحله، دنیل ریکیاردو از ردبول، سباستین فتل و کیمی رایکونن از فراری بهترین زمان را به نام خود ثبت کردند.

Singapore Formula 1 Grand Prix 2018 / گرندپری فرمول یک سنگاپور 2018

دور دوم مرحله تعیین خط گرندپری فرمول یک سنگاپور ۲۰۱۸ با پیشتازی رایکونن، ورشتاپن و بوتاس ادامه یافت. پیر گسلی، مارکوس اریکسون، چارلز لکلرک، کارلوس ساینز و فرناندو آلونسو نیز از راهیابی به مرحله سوم تعیین خط باز ماندند. به این ترتیب رانندگان تیم‌های مرسدس، فراری، هاس، فورس ایندیا، رنو و ردبول توانستند در مرحله نهایی تعیین خط حضور داشته باشند.

Singapore Formula 1 Grand Prix 2018 / گرندپری فرمول یک سنگاپور 2018

دور تعیین خط گرندپری فرمول یک سنگاپور ۲۰۱۸ با پیشتازی لوئیس همیلتون از تیم مرسدس و ثبت زمان ۱ دقیقه و ۳۶.۰۱۵ ثانیه به پایان رسید. ورشتاپن که تا لحظات پایانی رقابت خوبی با رانندگان مرسدس و فراری داشت، با با ۰.۳۱۹ ثانیه اختلاف در جایگاه دوم ایستاد. سباستین فتل آلمانی هم با ۰.۶۱۳ اختلاف نسبت به ورشتاپن در مکان سوم تعیین خط گرندپری فرمول یک سنگاپور ایستاد. پس از آن‌ها، والتری بوتاس از مرسدس، کیمی رایکونن، دنیل ریکیاردو، سرجیو پرز، رومن گروژان، استبان اکن و نیکو هالکنبرگ در جایگاه چهارم تا دهم قرار گرفتند. 

مرحله نهایی گرندپری سنگاپور ۲۰۱۸، یک‌شنبه ۲۵ شهریور ماه ۹۷ از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات