افزایش مسئولیت‌های مایک منلی؛ مدیر عامل جدید فیات کرایسلر

شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مایک منلی که به تازگی عنوان مدیر عاملی گروه خودروسازی فیات کرایسلر را به دست آورده و جایگزین سرجیو مارکیونه فقید شده است؛ برنامه‌های متنوعی برای توسعه‌ی FCA دارد.
تبلیغات

گروه خودروسازی فیات کرایسلر اتومبیلز (Fiat Chrysler Automobiles) پس از انتصاب مایک منلی به عنوان مدیر عامل جدید، در حال انجام تغییراتی در کادر مدیریت خود است.  

به گزارش اتوموتیو نیوز از نشست اخیر سهامداران گروه FCA، مدیر عامل جدید در حال آماده‌سازی مجموعه‌ای از تغییرات در میان مدیران ارشد شرکت است. برجسته‌ترین این انتصاب‌ها از خود مایک منلی شروع می‌شود که مدیریت برندهای جیپ و رم را حفظ کرد؛ همچنین سرپرستی امور مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا که قبلا توسط آلفردو آلتاویلا انجام می‌شد و پس از ارتقای منلی به ریاست از سمت خود استفعا کرد، به مایک منلی ۵۴ ساله رسید.

Fiat Chrysler / فیات کرایسلر مایک منلی سرجیو مارکیونه

منلی علاوه بر سمت مدیر عامل و مدیر برندهای سازنده کامیون، به طور مستقیم بر منطقه آمریکای شمالی نظارت می‌کند؛ همان‌طور که سرجیو مارکیونه، مدیر پیشین فیات کرایسلر (معمار ادغام FCA) چنین کاری انجام داد. حالا، سوال بزرگ این است که آیا او طبق ساختار رهبری مارکیونه عمل می‌کند یا با شیوه‌ای متفاوت به مدیریت می‌پردازد.

مارکیونه معاونان ارشد خود را در سمت‌های متعدد استفاده می‌کرد؛ به عنوان مثال، رید بیگلند علاوه بر مدیریت فروش ایالات متحده و کانادا به امور هر دو برند آلفا رومئو و مازراتی رسیدگی می‌کرد. استیون بیم به سرپرستی تمام برندهای سازنده خودروی سواری گروه FCA، از جمله فیات، کرایسلر، دوج و SRT می‌پرداخت.

در نمودار درختی رهبری سنتی فیات کرایسلر، هر کدام از این برندها به طور معمول توسط یک مدیر اجرایی متفاوت نظارت می‌شود؛ از جمله این موارد می‌توان به امور مالی، تولید، بازاریابی و بازار‌های منطقه‌ای اشاره کرد. انتظار می‌رود که مایک منلی تا پایان ماه جاری میلادی، تیم مدیریت خود را به طور کامل اعلام کند. 

Fiat Chrysler / فیات کرایسلر
Fiat Chrysler / فیات کرایسلر
Fiat Chrysler / فیات کرایسلر
Fiat Chrysler / فیات کرایسلر
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات