تعداد دستگاه‌های iOS فعال به مرز ۲ میلیارد عدد رسید

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
اپل در جریان کنفرانس رونمایی از محصولاتِ جدید خود، آمار جدیدی از دستگاه‌های فعالِ iOS‌ و تعداد بازدیدکنندگان سالانه اپل استور ارائه کرد.
تبلیغات

اپل در جریان برگزاری کنفرانس معرفی محصولات سخت‌افزاری جدید خود اطلاعات جالبی درباره‌ی دستگاه‌های فعالِ iOS و تعداد بازدیدکنندگان سالانه فروشگاه‌های اپل استور ارائه کرد.

طبق گفته‌ی تیم کوک، مدیرعامل این شرکت،‌ تعداد دستگاه‌های فعالِ iOS، اعم از آیپد، آیپاد و آیفون به ۲ میلیارد عدد نزدیک شده است. این عدد نسبت به رقم یک میلیاردی سال ۲۰۱۷ جهشی یک میلیاردی را تجربه کرده که بی‌شک برای اهالی کوپرتینو یک موفقیت چشمگیر محسوب می‌شود.

تیم کوک در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:

این فوق‌العاده است. iOS نحوه‌ی زندگی‌کردن ما را به‌کلی دگرگون کرده؛ از شیوه‌ی یادگیری بگیرید تا نحوه‌ی کارکردمان همگی دستخوش تغییر شده‌اند. به‌وسیله‌ی iOS، سرگرمی‌های ما، خریدکردنمان، سفارش غذا و حتی حمل و نقل نیز چهره‌ی دیگری پیدا کرده است.

افزون بر این خبر، تیم کوک با ستایش از فروشگاه‌های فیزیکی شرکت متبوعش و دگرگونی بنیادینی که این فروشگاه‌ها در تجربه‌ی خرید مصرف‌کنندگان ایجاد کردند، اعلام کرد که سالانه ۵۰۰ میلیون نفر بازدیدکننده‌ی اپل‌استورها هستند. در فروشگاه‌های Apple Store، کاربران می‌توانند از نزدیک با محصولات این شرکت کار کنند و در صورت تمایل اقدام به خریداری دستگاه مدنظرشان کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات