اپل نسخه نهایی WatchOS 5 را ۲۶ شهریور منتشر می‌کند

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل در کنفرانس رونمایی از محصولات جدید خود علاوه‌بر رونمایی از نسل جدید اپل واچ، تاریخ انتشار نسخه‌ی نهایی WatchOS 5 را نیز اعلام کرد.
تبلیغات

همانطور که اطلاع دارید، هم‌اکنون مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل در جریان است.

این شرکت در طی این مراسم از نسل چهارم ساعت هوشمند خود با نام اپل واچ سری ۴ رونمایی کرد که علاوه‌بر بهبودهای باطنی، در بخش ظاهر نیز تغییراتی را نسب به نسل‌های پیشین تجربه کرد است.

در همین راستا، اپل تاریخ انتشار عمومی نسخه‌ی نهایی WatchOS 5‌ را نیز اعلام کرد. طبق گفته‌ی اهالی کوپرتینو، دارندگان ساعت‌های هوشمند اپل واچ می‌توانند در تاریخ ۲۶ شهریور اقدام به آپدیت‌ دستگاه‌های خود به نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل پوشیدنی اپل کنند.

نسخه‌های آزمایشی این سیستم‌عامل از مدت‌ها قبل در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داشت؛ اما از تاریخ تعیین‌شده، تمامی کاربران می‌توانند به ویژگی‌ها و تغییرات جدید نسخه‌ی پنجم WatchOS دسترسی داشته باشند.

از ویژگی‌های برجسته‌ی این نسخه‌ می‌توان به اپلیکیشن واکی‌تاکی و برنامه‌ی پادکست اختصاصی اشاره کرد که کاربران می‌توانند بدون نیاز به آیفون، از آن برای پخش پادکست خود یا شنیدن پادکست دیگران استفاده کنند.

Apple Watch Series 4

برای آپدیت می‌توانید از طریق اپلیکیشنِ آیفونِ Apple Watch، به قیمت General مراجعه کرد و سپس با انتخاب گزینه‌ی Software Update،‌ از قابلیت‌های جدید بهره ببرند.

هنوز مشخص نیست که آیا پیش از انتشار عمومی WatchOS 5 به‌روزرسانی جدیدی برای استفاده‌کنندگان از نسخه‌های آزمایشی منتشر خواهد شد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات