فورد F150 رپتور با تیونینگ گالپین، معرفی شد

چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت Galpin Auto Sports از رینگ‌های جدیدی برای فورد F-150 رپتور رونمایی کرده است که نمایی بسیار اسپرت و خشن به این وانت قدرتمند آمریکایی می‌دهد.
تبلیغات

فورد F-150 رپتور یک پیکاپ کاملا اسپرت و قدرتمند است که نماد پیکاپ‌های بزرگ و اسپرت آمریکایی به حساب می‌آید. این خودرو البته قابلیت ارتقا و بهبود دارد. در بازار سفارشی‌سازی خودروها، تیونرهای زیادی هستند که اقدام به معرفی پکیج‌های مخصوص برای ارتقای فورد F-150 کرده‌اند.

فورد F-150 رپتور که  تصاویر آن را ملاحظه می‌کنید نتیجه‌ی همکاری بین Galpin Auto Sports ،Wheels 1221 و Salomon Drin است. رینگ‌های بزرگ آفرودی بسیار زیبایی که روی این خودرو مشاهده می‌کنید توسط برند 1221 Wheels تامین شده و کار نهایی تیونینگ را نیز Galpin Auto Sports انجام داده است.

فورد F-150 راپتور

این رینگ‌های جدید و ویژه با نام Svipe 3 شناخته می‌شوند و سازنده این توانایی را دارد تا رینگ‌ها را در هر سایزی و رنگی که مشتری بخواهد تولید کند. در نمونه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید رینگ‌ها به رنگ مشکی و قرمز با سایز ۲۰ اینچ هستند که هماهنگی بسیار خوبی نیز با رنگ مشکی بدنه‌ دارد. تصاویری که از این وانت قدرتمند غول پیکر منتشر شده است توسط 1221 Wheels تهیه شه و همانطور که می‌بینید بسیار زیبا و با کیفیتی هستند. 

تغییرات این فورد F-150 تنها به ظاهر آن محدود نیست بلکه در بخش پیشرانه نیز شاهد ارتقا هستیم به طوری که قدرت تولیدی موتور ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور تولیدی آن ۲۳۰ نیوتن متر افزایش پیدا کرده است. برای مهار کردن این وانت قدرتمند، تیونر اقدام به ارتقا سیستم ترمز کرده و سیستم ۶ پیستونه در جلو همراه با ۴ پیستونه در عقب استفاده کرده است. سیستم تعلیق نیز تغییر یافته و کمک فنر‌هایی با قابلیت بازی بیش‌تر روی F-150 نصب شده‌اند. ارتقای سیستم تعلیق با توجه به نصب یک Body kit پهن روی این خودرو اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسید.

فورد F-150 راپتور

در داخل کابین این خودرو می‌توان بخش‌های ارتقا یافته‌ای را مشاهده کرد به طوری که کابین فورد F-150 به طور کامل با چرم پوشیده شده است و قربیلک فرمان نیز دارای پوشش جیر است. روی کنسول مرکزی نیز یک نمایشگر بزرگ لمسی با ابعاد ۱۲ اینچ نصب شده است که کنترلر‌های آن روی کنسول وسطی قرار دارند.

از دیگر امکاناتی که راحتی سرنشینان F-150 رپتور را تنظیم می‌کنند باید به سیستم تهویه‌ی چند کاناله‌ی خودکار و ماساژور صندلی‌ها اشاره کرد. با چنین امکاناتی باید این فورد رپتور را لوکس‌ترین خودرو در نوع خود دانست. گرچه هنوز این پیکاپ بزرگ مورد تست و آزمایش قرار نگرفته است اما می‌توان پیش‌بینی کرد که همانند ظاهر آن عملکردی بسیار قدرتمند و اسپرت داشته باشد. در انتها پیشنهاد می‌کنیم که تصاویر و ویدیوی تهیه شده از فورد F-150 رپتور را از دست ندهید.

فورد F-150 راپتور
فورد F-150 راپتور
فورد F-150 راپتور
فورد F-150 راپتور
فورد F-150 راپتور
فورد F-150 راپتور
فورد F-150 راپتور
فورد F-150 راپتور
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات