هدفون بی‌سیم جدید وان پلاس، ۲۵ مهرماه معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
نخستین هدفون بی‌سیم وان‌پلاس موسوم به OnePlus Bullets Wireless همزمان با وان‌پلاس ۶ تی، ۱۷ اکتبر برابر با ۲۵ مهرماه معرفی می شود.
تبلیغات

انتظار می‌رود وان‌پلاس ۶ تی در تاریخ ۱۷ اکتبر برابر با ۲۵ مهرماه به‌صورت رسمی معرفی شود. اما ممکن است آخرین پرچمدار وان‌پلاس تا یک ماه بعد از رونمایی به بازار عرضه نشود؛ هرچند علاقه‌مندان می‌توانند وان‌پلاس 6T را بعد از مراسم رونمایی، پیش‌سفارش کنند. 

وان‌پلاس ۶ تی در مراسم معرفی تنها ظاهر نخواهد شد. وان‌پلاس قصد دارد همزمان در رونمایی آخرین گوشی هوشمند پرچمدار خود، محصول دیگری را نیز معرفی کند. هدست بی‌سیم وان‌پلاس موسوم به OnePlus Bullets Wireless، در تاریخ ۲۵ مهرماه همزمان با رونمایی OnePlus 6T معرفی خواهد شد. ایرباد بی‌سیم وان‌پلاس، به‌سرعت بعد از رونمایی به بازار عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را خریداری کنند. انتظار می‌رود کاربران از ایرباد جدید وان‌پلاس به‌خوبی استقبال کنند. 

هدفون بی سیم وان پلاس

ایرباد جدید وان‌پلاس اخیرا در سازمان FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) رویت‌ شد. تصویر فاش‌شده ایرباد در آن زمان، طراحی دورگردنی مرسوم و متداول ایرباد را به‌خوبی نشان می‌دهد. طراحی ایرباد در فایل‌های مربوط به FCC و همچنین نام محصول که در تصاویر فاش‌ شده، به خوبی نشان می‌دهند که OnePlus در حال آماده‌سازی نسخه‌ی جدید هدفون بی‌سیم است. باید دید ایرباد بی‌سیم جدید چه نقاط قوتی نسبت به مدل‌ فعلی دارد و از چه جهاتی بهبود یافته؛ البته اگر بهبودی نیز رخ داده باشد.

هدفون بی سیم وان پلاس

یکی از موضوعات مهم در مورد ایرباد بی‌سیم وان‌پلاس، قیمت آنها است. اگر وان‌پلاس بتواند ایرباد بی‌سیم خود را با قیت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای به بازار عرضه کند، بی‌شک علاقه‌مندان از این محصول استقبال خوبی نشان خواهند داد. یکی از نقاط قوت قطعی وان‌پلاس در فروش ایرباد که منجر به محبوبیت این محصول در بین کاربران شده‌، قیمت مناسب آنها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات