سامسونگ گوشی تاشو W2019 را تا انتهای ۲۰۱۸ عرضه خواهد کرد

دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود سامسونگ به روال دو سال گذشته، گوشی تاشو W2019 را با بهره‌گیری از اسنپدراگون ۸۴۵ تا انتهای امسال برای بازار چین عرضه کند.
تبلیغات

سامسونگ هر ساله یک گوشی رده‌بالای تاشو را به‌صورت انحصاری برای بازار چین عرضه می‌کند. این شرکت نخستین بار در نوامبر ۲۰۱۶، گوشی W2017 را با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام روانه‌ی بازار چین کرد. دومین گوشی تاشو سری W به‌نام W2018 با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در دسامبر ۲۰۱۷ رونمایی شد. براساس این الگو، انتظار می‌رود سامسونگ، W2019 را به‌همراه سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ در نوامبر یا دسامبر پیش‌رو معرفی کند.

علاوه بر الگوی یادشده، برخی گزارش‌ها نیز به عرضه‌ی نسل جدید سری W در چین اشاره کرده‌اند. یک افشاگر چینی در ماه ژوئیه اعلام کرد که سامسونگ تحت پروژه‌ای به‌نام «Lykan» در حال توسعه‌ی گوشی تاشو W2019 است و آن را به ساختار دوبین دوگانه مجهز خواهد کرد. علاوه‌بر این، هفته‌ی گذشته، خبرگزاری سام‌موبایل به‌صورت اختصاصی گزارش داد که سامسونگ با فرم‌ور نسخه‌ی W2019ZCU0ARI1 مشغول آزمایش W2019 است.

روز دوشنبه نیز وب‌سایت XDA Developers، از جزئیات دیگری درباره‌ی W2019 پرده برداشت. این وب‌سایت دریافت که در کد منبع کرنل نسخه‌ی اسنپدراگون گلکسی اس ۹، به اسم رمز «لایکان» اشاراتی شده است. آن‌ها در بررسی خود به دو فایل به نام‌های sdm845-sec-lykanlte-chn-r00.dtb و dm845-sec-lykanlte-chn-r01.dtb برخورد کردند که به دستگاه لایکان با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ برای بازار چین اشاره شده است.

این تمام اطلاعاتی است که تا این لحظه درباره‌ی W2019 سامسونگ وجود دارد. اگر این شرکت درصدد پایبندی به زمان‌بندی خود باشد، نسل جدید سری W احتمالا تا چند ماه دیگر عرضه خواهد شد. از آنجایی که در چند فصل گذشته، سهم کره‌ای‌ها در چین به زیر یک درصد سقوط کرده است، بعید به‌نظر می‌رسد که سامسونگ  قصدی برای عرضه‌ی گوشی تاشو W2019 فراتر از بازار چین داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات