ریزرفون 2 از جلوه‌های نوری رنگی پشتیبانی می‌کند

دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
بنابر ادعای یک خبرنگار آلمانی، نسل دوم ریزرفون از جلوه‌های نوری رنگی «کروما» پشتیبانی خواهد کرد.
تبلیغات

به گفته‌ی یک خبرنگار آلمانی به‌نام رولند کواندت، گوشی جدید ریزر که ریزرفون ۲ نام خواهد گرفت از جلوه‌های نوری رنگی اختصاصی ریزر یا همان Chroma LED Effects پشتیبانی خواهد کرد. به گفته‌ی کواندت، کنترلرهای LED ساخت Texas Instruments در ریزرفون ۲ مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در زمان دریافت اعلان‌ها، این LED-ها فعال می‌شوند.

در توئیتی جداگانه، کواندت اعلام کرده است که ریزرفون ۲ به‌جای استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند و به لطف این مسئله امکان تولید انبوه آن در اواخر سال جاری میلادی وجود دارد. اخیرا نتایج کسب‌شده توسط این گوشی در بنچمارک Geekbench منتشر شده بودند و نشان می‌دادند که این محصول به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز است.

ریزرفون | Razer phone

علاوه‌بر موارد فوق، اطلاعات ثبت شده در وب‌سایت Geekbench نشان‌دهنده‌ی استفاده از اندروید ۸.۱ اوریو در این محصول است. این نسخه از سیستم‌عامل اندروید از ویژگی‌هایی همچون حالت تصویر در تصویر هم پشتیبانی می‌کند. این ویژگی اجازه می‌دهد تا در زمان اجرای یک اپلیکیشن، اپلیکیشن دیگری نیز در اندازه‌ای کوچکتر روی صفحه به‌نمایش گذاشته شود. ویژگی پر کردن فیلدها به‌صورت خودکار نیز اجازه‌ی ذخیره‌سازی اطلاعات مهم همچون نام‌های کاربری و رمزهای عبور را فراهم می‌کند.

Razer در زمان ارائه‌ی آخرین گزارش مالی خود اعلام کرده‌بود که برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری موجود در رایانه‌های شخصی‌اش را به محصولات همراه نیز منتقل خواهد کرد. این ویژگی‌ها شامل استریم مستقیم بازی از رایانه و استفاده از گوشی‌هوشمند به‌عنوان کنترلر بازی‌های رایانه‌ای است.

ریزر فون / Razer Phone

ریزرفون ۲ احتمالا از همان نمایشگر ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند و به بلندگوهای استریوی روبه‌جلو مجهز خواهد بود؛ شایان ذکر است که در نسل پیشین نیز شاهد استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و بلندگوهای استریو بودیم. به‌علاوه، گوشی جدید ریزر دارای نمایشگر کشیده‌تری خواهد بود و حاشیه‌های پایین و بالای آن کاهش خواهد یافت. نسل پیشین ریزرفون به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز بود؛ اما براساس شایعات، در نسل دوم این محصول از باتری بزرگتری استفاده خواهدشد.

اولین نسل از ریزرفون به نمایشگری با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ مجهز بود و رزولوشن آن نیز ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بود. در قسمت عقب گوشی شاهد استفاده از دوربین دوگانه با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل بودیم؛ برای ثبت تصاویر سلفی نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده بود. حافظه‌ی ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده برای نسل اول ریزرفون ۶۴ گیگابایتی بود و امکان افزایش آن نیز وجود داشت. هرچند زمان رسمی معرفی ریزرفون ۲ مشخص نشده است؛ اما احتمالا در دو ماه آینده شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات