تدکس نقش جهان ۱۶ شهریور در اصفهان برگزار می‌شود

شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تدکس نقش جهان رویدادی مستقل و زیرمجموعه‌ای از رویدادهای تد است. این رویداد با شعار «قصه‌های ناگفته» در تاریخ ۱۶ شهریور در اصقهان برگزار می‌شود.
تبلیغات

تدکس (تد ایکس یا TEDx) رویدادی مستقل با الهام از رویدادهای مشهور TED است که طبق دستورالعمل تد و با احترام به قوانین محلی در شهرهای گوناگون جهان برگزار می‌شود. به بیان دیگر حرف x در پایان نام این رویداد، به‌معنای مستقل بودن آن و اجرا با احترام به استانداردهای محلی است. اصفهان، به‌عنوان یکی از میزبانان همیشگی این رویدادها، در شهریورماه سال جاری نیز رویدادی را با شعار «قصه‌های ناگفته» برگزار خواهد کرد.

رویداد تداکس با الهام از رویداد تد و با هدف به اشتراک گذاری تجربیات افراد با تخصص‌های گوناگون برگزار می‌شود. سخنرانان این رویداد همیشه به‌صورت داوطلبانه در آن شرکت می‌کنند و هر کدام، تجربیات خود را در مدت کمتر از ۱۸ دقیقه در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهند. این اشتراک‌گذاری تجربیات، زمینه‌های گفتگو و بحث و تبادل نظر را در میان شرکت‌کنندگان و سخنرانان ایجاد می‌کند. گفتگو و تبادل نظر، هدف اصلی رویدادهای تد و همچنین تدکس است.

تدکس نقش جهان در معرفی خود و چرایی انتخاب قصه‌های ناگفته به‌عنوان نام این رویداد، به اشتراک‌گذاری تجربیات و اتفاقات کمتر شنیده شنیده‌ی افراد گوناگون را عنوان کرده است. برگزارکنندگان این رویداد قصد دارند شرکت‌کنندگان را با داستان‌هایی جدید و ناشنیده از کسب‌وکار و زندگی خود آشنا کنند. داستان‌هایی از شکست و موفقیت که شنیدن آنها می‌تواند امید به آینده و تلاش برای رسیدن به هدف را در مخاطبان زنده کند. 

رویداد «قصه‌های ناگفته» که شعار تدکس نقش جهان در شهریور ۹۷ است، در تاریخ ۱۶ این ماه و به میزبانی هنرسرای خورشید از ساعت ۸ الی ۱۳ برگزار می‌شود. مجری این رویداد، آرش برهمند از فعالان باسابقه‌ی رسانه‌ای کشور خواهد بود. سخنرانان این رویداد از کارآفرینانی همچون امیر حمیدفر تا هنرمندانی همچون مسعود شماعی زاده تشکیل شده‌اند. امین عدیلی، مجید قهرودی، فرزاد گلی و فرامرز صحرایی نیز از سخنرانان دیگر این رویداد خواهند بود.

کاربران زومیت علاقه‌مند به شرکت در این رویداد می‌توانند از این لینک و با کد تخفیف zoomit در رویداد تداکس نقش جهان ثبت نام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات