زوم اپ: پیامک سفید؛ هزاران مشتری همراه تو

شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 8 دقیقه
پیامک سفید، نرم‌افزاری مناسب صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ برای ارتباط پیامکی با مخاطبان محسوب می‌شود. اپلیکیشن پیامک سفید راهکاری ساده و در دسترس برای استفاده از تمام قابلیت‌های این سرویس است.
تبلیغات

با توجه به شرایط خاص بازار فعلی، بهترین راهکار برای فروش خوب، حفظ مشتریان و مخاطبان فعلی و جذب مشتریان جدید چیست؟ آیا صرف هزینه‌های هنگفت برای تبلیغات غیرهدفمند می‌تواند راهکار مناسبی برای بازار فعلی باشد؟ 

اپلیکیشن پیامک سفید، با رویکردی هدفمند و متفاوت و البته با صرف کمترین هزینه و زمان، به صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ کمک می‌کند تا فروش خود را افزایش دهند؛ ارتباط خود را با مشتریان و مخاطبان قبلی حفظ کنند و البته مشتریان جدیدی را جذب کنند. 

ارتباط هدفمند؛ راهی مطمئن برای فروش بیشتر 

بی‌شک یکی از نیازهای اصلی افرادی که در حوزه‌ی کسب‌وکار مشغول فعالیت‌ هستند، ارتباط مستمر با مخاطبانشان است. وقتی به عملکرد شرکت‌های موفق بازار، نیم‌نگاهی بیندازیم؛ متوجه می‌شویم که اکثر آن‌ها، استراتژی‌های خوبی برای ارتباط و تعامل با مخاطبان قبلی و جدید در دستور کار خود قرار می‌دهند و از آن به‌عنوان یکی از رمزهای موفقیت و کامیابی در فروش بهتر یاد می‌کنند.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در شرایط اقتصادی بازار، صرف هزینه‌های کلان برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان، اصلا مقرون به‌صرفه نیست. پس به چه‌روشی می‌توانیم با مخاطبان و مشتریان، ارتباط مستمر و هدفمندی داشته باشیم؟ پیامک سفید راهکاری جدید، هدفمند و البته متفاوت را با صرف کمترین هزینه و زمان در اختیار صاحبان مشاغل قرار می‌دهد؛ اما بزرگترین مزیت پیامک سفید نسبت به سایر محصولات مشابه ارسال پیامک به همه (حتی کسانی که پیام‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند) با قابلیت لغو دریافت توسط گیرندگان است.

پیامک سفید

پیامک سفید؛ پیام انبوه و غیرهدفمند ارسال نمی‌کند

نرم‌افزار پیامک سفید برای اطلاع‌رسانی به مشتریان و مخاطبان شناخته‌شده‌ی شما طراحی شده است. افرادی که کسب‌‌وکار شما را می‌شناسند و شماره‌‌ی تلفن همراه خود را با رضایت در اختیار فروشگاه یا شرکت شما قرار داده‌اند، اس‌ام‌اس‌های شما را دریافت می‌کنند. ارسال پیا‌مک‌های انبوه و غیر هدفمند، نه تنها برای هر شرکت‌ هزینه‌های زیادی ایجاد می‌کند؛ بلکه آنقدرها هم موثر نیست.

صاحبان مشاغل می‌توانند از طریق برنامه‌ی پیامک سفید ارتباط خود را با مشتریان قدیمی که قبلا از آن‌ها خرید کرده‌اند، حفظ کنند، این ارتباط باعث می‌شود تا مشتریان قدیمی مجددا به‌سراغ شما بیایند و محصولات شما را به دیگران معرفی کنند. در این صورت هم مشتریان قبلی خود را حفظ کرده‌اید و هم می‌توانید ارتباط تازه‌ای را با مشتریان جدید خود برقرار کنید.

ارسال پیامک حتی برای بلک‌لیست‌ها 

بسیار دیده‌اید که کاربران برای رهایی از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، کلا خط تلفن خود را نسبت به دریافت پیام‌های تبلیغاتی مسدود می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیامک سفید آن است که می‌تواند حتی به بلک‌لیست‌ها هم پیام ارسال کند. فرض کنید شما صاحب کسب‌‌وکاری هستید و مشتریان با رضایت خودشان، شماره‌ی تلفن همراه خود را در اختیار مجموعه و شرکت شما قرار داده‌اند. شما می‌توانید برای شماره‌های تلفن همراه مورد نظر خود از طریق برنامه‌ی پیامک سفید، پیام ارسال کنید و پیام را به دست تمامی مخاطبان و مشتریان خود، حتی بلک‌لیست‌ها برسانید.

در پایان تمامی پیام‌هایی که از برنامه‌ی پیامک سفید برای مخاطبین ارسال می‌شود، کد لغو عضویت درج شده است. مخاطبان می‌توانند عضویت خود را لغو و در صورت تمایل عضو سامانه‌ی پیامکی شما شوند.

پیامک سفید

مناسب برای کسب‌و‌کارهای بزرگ یا کوچک، شخص یا شرکتی

اولین سوالی که به ذهن خطور می‌کند، این است که پیامک سفید برای چه مشاغلی مناسب خواهد بود؟ صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ می‌توانند بدون نیاز به مدارک ثبت شرکت و بدون نیاز به خرید خط تلفن مخصوص پیامک، از خط ۶ رقمی ۳۰۰۰۲۱ پیامک‌های مورد نظر خود را به مخاطبانشان ارسال کنند. فهرست ذیل می‌تواند به‌خوبی نشان دهد که افراد مختلف در صنف‌ها و فعالیت‌های مختلف می‌توانند از پیامک سفید استفاده کنند: 

  • فروشندگان و صاحبان کسب‌وکار در ایران
  • صاحبان فروشگاه‌های کوچک و بزرگ در همه‌ی اصناف 
  • فروشگاه‌های موجود در پاساژها و مجتمع‌های تجاری و اداری 
  • نشریات، روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه
  • هیئت‌ها، مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی
  • مؤسسه‌های فرهنگی، مدارس و آموزشگاه‌های سراسر کشور
  • مغازه‌داران، عمده‌فروشان و خرده‌فروشان
  • مکان‌های ورزشی و تفریحی 
  • شرکت‌های هواپیمایی و مسافرتی 
  • پزشکان و تمامی مراکز مرتبط با بهداشت و سلامت

و ...

پنل تست رایگان و ساده برای ارتباط پیامکی با مشتریان

با ارسال عدد یک به شماره‌ی ۳۰۰۰۲۱ می‌توانید نرم‌افزار را دانلود کنید. همچنین می‌توان به‌صورت مستقیم از طریق این  آدرس وارد نسخه‌ی تحت وب نرم‌افزار شده و از مهلت تست رایگان ۳ روزه‌ی نرم‌افزار به همراه ۱۰۰ پیامک هدیه بهره‌مند شد. در صورت نیاز می‌توانید یکی از پکیج‌های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله را خریداری کنید.

ارسال پیامک از طریق برنامه‌ پیامک سفید

وقتی مخاطبان را وراد سیستم کردید و آن‌ها را در دسته‌بندی مشخص و موردنظر خود ساماندهی کردید؛ زمان آن رسیده است که برای مشتریان خود پیامک ارسال کنید. برای ارسال پیامک، ابتدا باید به قسمت ارسال پیامک وارد شوید. در این قسمت، دو انتخاب برای شما در نظر گرفته شده است: ارسال در همان لحظه، ارسال زمان‌دار.

می‌توانید به محض نوشتن متن پیامک در همان لحظه، اس‌ام‌اس خود را برای مخاطبان ارسال کنید. برنامه، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا پیامک‌ها را در روز و ساعت مشخص و مورد نظر خود برای مخاطبان ارسال کنید. تصور کنید پایان سال است و با انبوهی از کار مواجه هستید؛ ولی تمایل دارید حتما پیامک تبریک سال نو دقیقا همزمان با تحویل سال، برای مخاطبان شما ارسال شود؛ متن پیامک را بنویسید، مخاطبان خود را مشخص کنید و گزینه‌ی انتخاب زمان‌دار را انتخاب کنید.

امکان ذخیره کردن متن پیامک در پیش‌نویس در اختیار شما قرار داده شده است. می‌توانید مخاطبان خود را انتخاب و پیامکی را که از قبل در پیش‌نویس ذخیره کرده‌اید، برای آن‌ها ارسال کنید. بعد از خرید برنامه، پیامک سفید شما را به حال خودتان رها نمی‌کند و در پنل کاربری در قسمت راهنمایی و پشتیبانی، امکان ارتباط با بخش‌های مختلف شرکت پشتیبان برنامه‌ی پیامک سفید برای کاربران در نظر گرفته شده است. می‌توانید سوالات و مشکلات خود را از قسمت‌های مختلف بپرسید یا وارد بخش سوالات متداول شوید. در این قسمت سوالات و پاسخ‌های متنوعی در دسترس شما قرار دارد. می‌توانید در صورت تمایل، دوستان خود را به برنامه‌‌ی پیامک سفید دعوت کرده و اعتبار رایگان برای ارسال پیامک دریافت کنید.

پیامک سفید راهکاری ارزان برای ارسال پیامک و به‌نوعی حفظ ارتباط با مشتریان است و در کنار قابلیت‌هایی که در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، در مناسبت‌های مختلف، تخفیف‌هایی را نیز برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد.

پیامک سفید؛ نرم‌افزاری مناسب برای ارتباط پیامکی با مخاطبین

با ارسال عدد یک به شماره‌ی ۳۰۰۰۲۱، لینک دانلود برنامه برای شما ارسال خواهد شد. همچنین می‌توانید به‌صورت مستقیم وارد سایت sms.ir شوید. بعد از ورود به سایت به‌راحتی می‌توانید برنامه را دانلود و روی گوشی هوشمند یا سیستم کامپیوتری خود نصب و راه‌اندازی کنید یا نسخه‌ی وب را از طریق این آدرس  مورد استفاده قرار دهید. قبل از ورود به برنامه باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

نسخه‌ی آزمایشی برنامه، به‌مدت سه روز برای شما فعال خواهد شد. در مدت سه روز، امکان ارسال تعداد مشخصی پیامک به‌صورت رایگان، جهت تست و بررسی برنامه داده می‌شود؛ البته می‌توانید در همان ابتدا نیز هنگام نصب برنامه، پکیج‌های موجود را خریداری کنید.

بخش‌های مختلف برنامه و روش کار کردن با آن‌ها 

کار کردن با برنامه‌ی پیامک سفید بسیار ساده است و به‌راحتی می‌توانید با آشنایی با قابلیت‌های برنامه، از آن استفاده کنید. همه‌چیز به‌صورت واضح و مشخص در پنل کاربری در مقابل شما قرار دارد. در صفحه‌ اصلی برنامه، شارژ باقی‌مانده، پیام‌های ارسالی و تعداد مخاطبان نمایش داده می‌شود. در قسمت پایین‌تر صفحه‌ی اصلی نیز، تاریخچه‌ی پیامک‌های ارسالی، اخبار پیامک سفید، دانشنامه‌ی sms.ir و همچنین گروه مخاطبان نمایش داده می‌شود.

اگر از نسخه‌ی آزمایشی برنامه استفاده می‌کنید، در صفحه‌ی اصلی در نوار نارنجی رنگ بالای نمایشگر به این موضوع اشاره شده است. یکی دیگر از بخش‌های برنامه، مخاطبین نام دارد، در این قسمت، امکان مدیریت مخاطبان و مشتریان در اختیار شما گذاشته می‌شود. می‌توانید مخاطبان خود را دسته‌بندی کنید و در گروه‌های دلخواه و موردنظر قرار دهید. همان‌طور که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید، علاوه‌بر آنکه گروه مخاطبین به شما نشان داده می‌شود، می‌توانید با رفتن به قسمت گروه جدید، گروه جدیدی از مخاطبین را برای خود تشکیل دهید. می‌توانید در قسمت مخاطب جدید، به‌صورت تک نفره، مخاطب جدید را وارد سامانه کنید. برنامه، امکان وارد کردن گروهی افراد از طریق فایل اکسل را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

پیامک سفید

برای ایجاد گروه جدید، کافی است وارد قسمت گروه جدید شوید. همان‌طور که در شکل بالا مشاهده می‌کنید، وقتی به قسمت گروه جدید وارد شوید، می‌توانید نامی برای گروه خود به‌همراه رنگی برای تمایز گروه جدید از گروه‌های قبلی انتخاب کنید. می‌توانید مخاطبان خود را به‌صورت دستی یا اگر فایل اکسل شماره تماس آن‌ها را قبلا وارد کرده‌اید، به‌صورت فایل به سیستم وارد کنید. همچنین، امکان اضافه کردن مخاطب جدید، به‌صورت تک نفره هم به سامانه وجود دارد. به قسمت مخاطب جدید بروید. شماره موبایل و مشخصات فرد مورد نظر را در قسمت مشخص‌شده وارد کنید.

پیامک سفید

در قسمت مخاطبین، امکان دسته‌بندی، مدیریت و اضافه کردن مخاطبان جدید یا حذف برخی مخاطبان به شما داده می‌شود؛ به‌عنوان مثال می‌توانید انتخاب کنید که پیامک تبریک سال نو فقط برای مشتریان ویژه‌ ارسال شود یا می‌توانید مشخص کنید که برخی مخاطبان شما، پیامک‌های مشخصی از آمدن اجناس جدید را دریافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات