همکاری سامسونگ و اسپاتیفای برای بهبود تجربه موسیقی کاربران

پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
با همکاری سامسونگ و اسپاتیفای، کاربران قادر به تجربه‌ی بی‌وقفه‌ی موسیقی خواهند بود.
تبلیغات

سامسونگ دقایقی پیش در رویداد Unpacked تنها از نسل جدید سری نوت رونمایی نکرد. این غول دنیای فناوری در کنار معرفی گلکسی نوت ۹، گلکسی واچ و گلکسی هوم، از همکاری با اسپاتیفای نیز پرده برداشت. سامسونگ در کنار اسپاتیفای در نظر دارد تجربه‌ی لذت از موسیقی را افزایش دهد.

به واسطه‌ی این همکاری جدید کاربران قادر خواهند بود روی دستگاه‌های سامسونگ بی‌وقفه از قطعه‌ی موسیقی مورد نظر خود در اسپاتیفای لذت ببرند. همانطور که در رویداد Unpacked نیز نشان داده شد، کاربران اسپاتیفای اکنون می‌توانند هنگام گوش دادن به موسیقی مورد نظر خود و پس از رسیدن به منزل، ادامه‌ی قطعه را از تلویزیون هوشمند سامسونگ یا گلکسی هوم پخش کنند.

سامسونگ تلاش زیادی برای هوشمند و یکپارچه‌سازی محصولات خود می‌کند و امکان تجربه‌ی بی‌وقفه‌ی موسیقی روی تمام محصولات این شرکت، قدم بزرگی در این زمینه به حساب می‌آید. به زودی کاربران قادر خواهند بود تا از طریق دستیار مجازی بیکسبی به کنترل اسپاتیفای بپردازند. هم‌چنین اسپاتیفای بخشی از مراحل نصب و راه‌اندازی اولیه‌ی گوشی‌های سامسونگ خواهد بود تا در آینده‌ی نزدیک در صورتی که از بیکسبی درخواست پخش موسیقی را بکنید، این دستیار هوشمند به صورت پیش‌فرض (در صورت فعال بودن حساب کاربری) به اپلیکیشن اسپاتیفای مراجعه کند.

تبدیل شدن به سرویس و پلتفرم اصلی شنیدن موسیقی در گوشی‌های سامسونگ، کمک بزرگی به اسپاتیفای در راستای گسترش بازار خود و رقابت با سرویس Apple Music می‌کند. سامسونگ هم در طرف مقابل قادر به ارایه‌ی سرویس جذابی برای کاربران عاشق موسیقی خواهد بود. جایی که پیش از این اپل به واسطه‌ی سرویس موسیقی اختصاصی خود، دست بالاتر را داشت.

دنیل اک، مدیرعامل اسپاتیفای در جریان کنفرانس Unpacked سامسونگ، گفت:

ما باور داریم این همکاری طولانی‌مدت، برای میلیون‌ها کاربر سامسونگ بهترین تجربه‌ی موسیقی ممکن، در کنار تسهیل دستیابی به خواننده و قطعه‌های جدید را به ارمغان خواهد آورد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات