کانن چهار پرینتر از خانواده PIXMA و دو اسکنر جدید معرفی کرد

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
کانن به تازگی از چهار مدل جدید پرینتر از خانواده PIXMA سری TS و TR مخصوص استفاده چندکاره و خانگی رونمایی کرده است.
تبلیغات

کانن با معرفی ۴ عضو جدید از سری PIXMA، پرینترهای چندکاره خود را به‌روزرسانی کرده است. این چهار محصول شامل مدل‌های  9520، 8220 و 6220 از سری TS و 4520 از سری TR می‌شوند. هم‌چنین دو اسکنر CanoScan LiDE 300 و LiDE 400 نیز در میان محصولات جدید دیده می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این دستگاه‌ها، سازگاری کامل با دستیار صوتی الکسا است. پرینترهای مذکور می‌توانند به جملاتی مانند الکسا پرینتر کانن را روشن کن یا یک صفحه رنگی پرینت کن، واکنش نشان دهند. علاوه بر ویژگی‌های گفته شده، به کمک دستورهای صوتی می‌توان از وضعیت پرینتر مانند میزان جوهر باقی مانده یا زمان مورد نیاز تا پایان چاپ مطلع شد. کانن در نظر دارد پشتیبانی از دستگاه‌های مبتنی بر دستیار صوتی گوگل مانند گوگل هوم را نیز تا پایان سال ۲۰۱۸ به محصولات خود اضافه کند.

پرینتر PIXMA TS9520 با تمرکز بر روی کیفیت چاپ ساخته شده است و می‌تواند چاپ، کپی و اسکن اسناد و تصاویر را به آسانی انجام دهد. هم‌چنین این پرینتر قابلیت چاپ بر روی مواد مختلف به جز کاغذ را نیز دارد و می‌توان از آن برای نقش زدن روی دیسک، مقوا و سایر بافت‌ها استفاده کرد. بدون شک چنین قابلیت‌هایی چندان ارزان نخواهد بود و این دستگاه با برچسب قیمت ۲۵۰ دلاری به صورت خرده‌فروشی عرضه می‌شود.

در سوی دیگر PIXMA TS8820 پرینتری کوچک و مناسب مقاصد خانگی و تجاری است که می‌تواند سه عملکرد اصلی را بر عهده بگیرد. طراحی بدنه دستگاه به صورت متقارن و صیقل خورده در نظر گرفته شده است تا با انواع دکوراسیون خانگی و اداری سازگاری داشته باشد. این دستگاه به صفحه نمایش ۴.۳ اینچی لمسی مجهز شده تا عموم کاربران بتوانند از آن به آسانی استفاده کنند. هم‌چنین ۴۵ الگوی از پیش تعیین شده برای دسترسی سریع در نظر گرفته شده است. TS6220 نیز همانند برادر دیگر خود، می‌تواند سه عملکرد را در اختیار دارندگان قرار دهد. این محصول دارای سرعت بسیار بالایی در چاپ متون و نمودارها است و می‌تواند تصاویر را با شفافیت بالا چاپ کند. ۳۵ الگوی داخلی نیز برای این پرینتر وجود دارد. قابلیت مهم‌دیگر وجود محفظه‌های جداگانه برای هر رنگ است تا نیازی به تعویض همه رنگ‌ها به صورت هم‌زمان نباشد. قیمت این دو مدل به ترتیب ۲۰۰ دلار و ۱۵۰ دلار است.

پرینتر کانن / canon printer

اما آخرین پرینتر جدید کانن، PIXMA TR4520 نام دارد که محصولی جوهرافشان و مناسب برای مصارف اداری و خانگی است. این دستگاه می‌تواند به صورت خودکار چندین برگه را کپی نماید و درگاه ورودی اسناد آن نیز هوشمند است. قابلیت‌های دیگر مانند کپی دوروی برگه و فکس خودکار نیز در این پرینتر چهار کاره وجود دارد. این دستگاه ارزان‌ترین نمونه جدید خانواده PIXMA به شمار‌ می‌رود و تنها ۱۰۰ دلار قیمت دارد. تمامی پرینتر‌های ذکر شده از قابلیت چاپ دورو و اتصال وای-فای بهره می‌برند.

پرینتر کانن / canon printer

دو محصول دیگر کانن شامل اسکنرهای CanoScan LiDE 300 و CanoScan LiDE 400 می‌شود که با وزن سبک خود، مناسب برای حمل و نقل هستند. این اسکنرها، انرژی خود را از طریق USB تامین می‌کنند و قادرند صفحاتی با ضخامت بالا مانند مجله و کتاب را نیز اسکن کنند. قیمت ۹۰ دلاری برای مدل LiDE 400 و ۷۰ دلاری برای LiDE 300 در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات