جیپ رانگلر 6X6 با پیشرانه همی، معرفی شد

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
بانکر 6x6، به سفارش یک بازیکن بیسبال ساخته شده است تا روی شاسی و بدنه‌ی جیپ رانگلر، همراه با پیشرانه‌ی ۶.۴ لیتری همی، ارائه شود.
تبلیغات

همیشه خودروهای ۳ محور یا ۶ چرخ در بین طرفداران دنیای خودرو نه فقط به خاطر قابلیت‌های آف‌رود، بلکه ابعاد، ظاهر متفاوت و تعداد محدود آنها در بازار جهانی جذابیت خاصی داشته‌اند. به همین دلیل یک بازیکن بیس بال یکی از این خودروها را سفارش داده است. این شاسی‌بلند سفارشی براساس جیپ رانگلر استاندارد ساخته‌شده است. دوخت چرمی روی فرمان این خودرو شبیه به توپ بیسبال و صندلی‌ها نیز مانند دستکش بیس بال دوخته‌شده‌اند.

jeep rangler 6*6

اگر شما منتظر این جیپ رانگلر پیکاپ قدرتمند هستید می‌توانید به آتلانتا سفرکرده و پس از بررسی و دیدن آن از نزدیک نسبت به خرید آن اقدام کنید. این خودرو بر مبنای رانگلر استاندارد شکل گرفته و به‌منظور یادآوری مرسدس بنز AMG G63 6*6، اکسل سومی به بخش عقبی آن اضافه‌شده است. نتیجه این کار یک خودروی غول‌پیکر سفارشی است که برای گروهی از ماجراجویان با تجهیزات کامل به خارج از جاده ها و مناطق کوهستانی آماده شده است. البته چنین محصولی، ارزان نخواهد بود و در بازار امریکا، با هزینه‌ی ۲۷۰ هزار دلار قابل خرید است.

اندرو جونز بازیکن سابق تیم بیس بال آتلانتا این جیپ غول‌پیکر را بر اساس رانگلر مدل ۲۰۱۲ سفارش داده است. در زیر کاپوت این خودرو موتور ۳.۶ لیتری شش سیلندر که به‌صورت استاندارد بروی جیپ رانگلر نصب میشود با یک موتور قدرتمندتر ۶.۴ لیتری هشت سیلندر Hemi تعویض شده است. جعبه‌دنده ۵ سرعته نیز جای خود را به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک داده است.

jeep rangler 6*6

محورهای قدرتمند این خودرو نیروی زیادی را به چرخ‌ها منتقل می‌کند و سیستم تعلیق ۴.۵ اینچی به رنگلر اجازه می‌دهد تا بالاتر از دیگر خودروها در ترافیک قرار بگیرد. هیچ‌چیز خاص و ویژه‌ی دیگری برای این جیپ وجود ندارد.

علاوه بر صندلی‌های بزرگ و جادار، قطعاتی از کاپوت و سپرها به‌صورت سفارشی ساخته‌ شده‌اند. چراغ‌های جلو و لامپ‌های چندگانه نصب‌شده در این خودرو از نوع LED بوده و وظیفه روشنایی مسیر را بر عهده‌دارند.

jeep  rangler 6*6

همچنین فضای بیشتری در قسمت بار خودرو تعبیه‌شده است. پله کمکی تعبیه‌شده در زیر درب خودرو، ورود به این جیپ شاسی‌بلند را راحت‌تر میکند.

به دلیل اینکه اندرو جونز در تیم بیس بال آتلانتا لباس شماره ۲۵ را بر تن میکرد، شماره ۲۵ بروی سپر جلو و عقب این خودرو حک‌شده است.

jeep rangler 6*6

برای افرادی که در صندلی عقب این خودرو می‌نشینند نمایشگرهایی برای پخش فیلم و موسیقی نصب‌شده است. قسمت بار با پانل‌های چوبی پوشیده شده است و همچنین یک پوشش تونئو نیز برای نصب بروی فضای بار و مخفی کردن محتویات آن در نظر گرفته‌شده است. در داخل خودرو نیز همه تجهیزات طراحی بیس‌بال را در خوددارند. چرم دوخته‌شده در صندلی‌ها بسیار به دستکش بیس‌بال شباهت دارد و همچنین دوخت موجود در فرمان نیز از توپ بیس‌بال الگو گرفته است.

jeep rangler 6*6

سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۰ اینچی آلپین درست در مرکز داشبورد قرارگرفته است و اسپیکر ۱۴ گانه نصب‌شده در خودرو صدای بسیار باکیفیت و گوش‌نوازی را تولید می‌کند. برای راحتی و آسایش راننده در دیدن نمای عقب این خودروی غول‌پیکر نیز یک دوربین تعبیه‌شده که تصاویر آن در آینه عقب قابل‌مشاهده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات