هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد آغاز به کار کرد

سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از امروز تا پایان جمعه ۱۹ مردادماه، پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
تبلیغات

امروز هجدهمین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی مشهد به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این نمایشگاه که یکی از مهم‌ترین رویداد‌های خودرویی کشور به شمار می‌رود، فرصتی برای شرکت‌های خودرویی است تا جدید‌ترین محصولات خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند.

نمایشگاه خودروی مشهد ۱۳۹۷ برخلاف سالیان گذشته و با وجود استقبال خوب بازدیدکنندگان و حضور پررنگ قطعه‌سازان، از رونق مناسبی برخوردار نبود و جای خالی بسیاری از خودروسازان دیده می‌شد. در حالی که عدم حضور برند‌های اروپایی و ژاپنی دنیای خودرو قابل پیش‌بینی بود، اما بسیاری از شرکت‌های داخلی و چینی خودروی کشور نیز امسال در نمایشگاه خودروی مشهد حضور نداشتند؛ شرکت‌هایی اعم از کرمان خودرو، کارمانیا، رامک‌ خودرو و مدیران خودرو بزرگ‌ترین نام‌های غایب صنعت خودروسازی کشور هستند.

نمایشگاه خودرو مشهد 1397

اما در این بین ایران‌خودرو و سایپا با برپا کردن غرفه‌های بزرگ خود در سالن‌های اختصاصی، حضور پررنگی در این رویداد داشته و جای خالی شرکت‌های دیگر را تا حدودی پر کرده‌اند. شرکت‌های سایپا، سایپا دیزل، پارس‌خودرو، چانگان، زامیاد و برلیانس با حضور در یک سالن در کنار نمایندگی‌های تامین قطعات و فروش، محصولات این مجموعه‌ی خودروسازی در معرض نمایش عموم قرار دادند. در طرف دیگر نیز ایران خودرو در کنار نمایش خودروهای خود، به نمایش و ارایه‌ی اطلاعات بیشتر در خصوص خودروهای هایما نیز می‌پردازد. 

نمایشگاه خودرو مشهد 1397

شرکت سیف‌ خودرو تنها خودروساز خصوصی حاضر در نمایشگاه خودروی مشهد است که با رونمایی از دو خودروی شاسی بلند بیسو تی ۳ و تی ۵ (Bisu T3, T5)، از فرصت به وجود آمده و عدم حضور بسیاری از رقبای نام‌دار خود، نهای بهره را جهت جلب توجه بازدیدکنندگان برد.

نمایشگاه خودرو مشهد 1397

علاقه‌مندان به خودرو در مشهد می‌توانند تا جمعه‌ ۱۹ مرداد ماه با مقر نمایشگاه‌های بین‌المللی، از این رویداد دیدن کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات