نسخه 6.1 اینچی آیفون‌‌های 2018 از سنسور بزرگتری برای دوربین استفاده خواهد کرد

سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی تصاویر جدیدی از نسخه‌ی ۶.۱ اینچی آیفون‌های ۲۰۱۸ به بیرون درز کرده که از سنسور بزرگِ دوربینِ تکیِ این دستگاه حکایت می‌کند.
تبلیغات

در تصاویرِ جدیدی که از آیفون‌های ۲۰۱۸ به بیرون درز پیدا کرده، شاهد استفاده از سنسورهای بزرگتری در قسمت دوربینِ این دستگاه‌ها هستیم.

تصویر زیر به احتمال بسیار زیاد، نسخه‌ی ارزان‌قیمت‌ترِ آیفون‌های ۲۰۱۸ را نمایش می‌دهد که قرار است با دوربین تکی و صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی LCD به بازار عرضه شود. با توجه به آنچه که از این تصاویر مشخص است، می‌توان از سنسور بزرگترِ دوربین و قرارگیری فلاش LED‌ در زیر سنسور دوربین صحبت کرد.

آیفون 2018 / iPhone 2018

تصویری از نسخه‌ی ۶.۱ اینچی آیفون با دوربینِ تکیِ بزرگتر

علاوه‌بر تصویر فوق، تصاویر دیگری نیز منتشر شده است که این دستگاه را در رنگ‌های مشکی و سفید نشان می‌دهد. موردی که درباره‌ی ظاهرِ این دستگاه بیش‌از همه جلوه می‌کند، شباهت انکارناپذیرِ آن به نسخه‌های ابتدایی iPhone است که به‌گونه‌ای می‌توان بازگشت به ریشه‌ها را در طراحی آن‌ها مشاهده کرد.

آیفون 2018 / iPhone 2018
آیفون 2018 / iPhone 2018

در آخر نیز دو تصویر از نسخه‌ی ۶.۵ اینچی فاش شده که قیمت بالاتری نسبت به نسخه‌های دیگر خواهد داشت. در حالی که بسیاری از گمانه‌زنی به استفاده از سنسور سه‌گانه در دوربین این دستگاه اشاره می‌کنند؛ اما در تصاویر فوق شاهد به‌کارگیری همان سنسور دوگانه‌ای هستیم که پیش‌تر در آیفون ۱۰ شاهد بودیم.

به‌نظر می‌رسد که اپل امسال از دوربین‌های دوگانه برای قسمت جلویی آیفون‌ها خود استفاده خواهد کرد؛ اما تصور اینکه این سنسورها برای بهبود کارکرد فیس آیدی در نظر گرفته شده باشند، چندان دور از انتظار نیست.

آیفون 2018 / iPhone 2018
آیفون 2018 / iPhone 2018

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، دو نسخه‌ی ۶.۵ و ۶.۱ اینچی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، که تفاوت‌های ظاهری این دو دستگاه را به‌خوبی نمایان می‌کند؛ از آنجا که عکس‌های فوق رسمی نیستند، نمی‌توان با قطعیت راجع‌به آن‌ها اظهار نظر کرد و همچنان باید تا رونمایی رسمی این محصولات منتظر ماند.

از آنجایی که تقریباً یک‌ماه تا رونمایی از آیفون‌های جدید Apple فاصله داریم، مسلماً در روزهای آتی اخبار و شایعات بیشتری پیرامون این دستگاه‌ها به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات