اچ تی سی یو 12 لایف به ۴ گیگابایت رم و اسنپدراگون 660 مجهز خواهد بود

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، اچ‌تی‌سی قصد دارد در گوشی یو ۱۲ لایف از ۴ گیگابایت رم، چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ و اندروید ۸.۱ اوریو استفاده کند.
تبلیغات

بر اساس بنچمارک منتشرشده از سوی گیگ‌بنچ، اسمارت‌فون یو ۱۲ لایف قرار است نخستین گوشی اچ‌تی‌سی باشد که به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز می‌شود. در این شایعه‌ی جدید، همچنین عنوان شده است که HTC U12 Life قرار است از ۴ گیگابایت رم در کنار سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ اوریو استفاده کند.

در شایعات پیشین آمده بود که گوشی یو ۱۲ لایف قرار است از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ و ۴ گیگابایت رم بهره ببرد. گرچه گیگ‌بنچ از حافظه‌ی داخلی این گوشی سخنی به‌میان نیاورده؛ اما گفته می‌شود که یو ۱۲ لایف دارای ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود.

گیگ بنچ

HTC U12 Life در حقیقت قرار است مدل ضعیف‌تر پرچمدار این شرکت، یعنی یو ۱۲ پلاس باشد. بر اساس آنچه از شایعات اخیر در رابطه با نحوه‌ی طراحی این گوشی شنیده‌ایم، می‌توانیم بگوییم که ظاهر یو ۱۲ لایف از جلو بسیار شبیه به یو ۱۲ پلاس است و از نمایشگری ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و وضوح تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره‌مند خواهد بود.

از طرفی، قسمت پشتی این دو گوشی تفاوت‌هایی با هم دارkد. با نگاهی دقیق می‌توان گفت که قسمت پشتی یو ۱۲ لایف، شبیه به ترکیبی از گوشی‌های پیکسل و آیفون ۱۰ خواهد بود. شایعات اخیر می‌گویند که در اچ‌تی‌سی یو ۱۲ لایف از دوربین اصلی دوگانه با حسگرهای ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED استفاده شده است.

گفتنی است که اچ‌تی‌سی قصد دارد روز ۳۰ آگوست (۸ شهریور) به‌صورت رسمی از یو ۱۲ لایف رونمایی کند. زومیت تلاش خواهد کرد در سریع‌ترین زمان ممکن، خبر معرفی رسمی این گوشی را به شما کاربران محترم اطلاع‌رسانی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات