هارمن کاردن اسپیکر هوشمند ۷۰۰ دلاری و مجهز به گوگل اسیستنت عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هارمن کاردن که سال گذشته به تصاحب سامسونگ درآمد، به‌زودی اسپیکر هوشمند جدیدی با پشتیبانی از گوگل اسیستنت رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

هارمن کاردن به‌زودی اسپیکر هوشمند جدیدی معرفی می‌کند که به دستیار صوتی شرکت گوگل یعنی گوگل اسیستنت مجهز است. این محصول که سایتیشن ۵۰۰ (Citation 500) نام دارد، برای اولین بار در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی می‌شود و سپس از اواخر شهریور در اروپا قابل پیش‌سفارش خواهد بود.

در طراحی سایتیشن ۵۰۰ مانند اسپیکرهای گوگل هوم از منسوجات استفاده شده است؛ البته هارمن کاردن قرار است این محصول را با قیمتی بسیار بالاتر از اسپیکرهای گوگل به فروش برساند.

سایتیشن ۵۰۰ که در دو رنگ خاکستری و مشکی عرضه خواهد شد، ۷۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده که ۳۰۰ دلار گران‌تر از گوگل هوم مکس است و می‌توان آن را یکی از گران‌ترین اسپیکرهای مجهز به گوگل اسیستنت لقب داد؛ البته اسپیکرهای Bang & Olufsen در مدل‌های Beosound 1 و Beosound 2 با برچسب قیمت ۱۷۵۰ دلاری همچنان عنوان گرانترین محصول در این شاخه را دارد.

سایتیشن ۵۰۰، صدای استریوی ۲۰۰ وات ارائه می‌کند و از استریم صدای باکیفیت ۲۴ بیت و ۹۶ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند. در قسمت فوقانی اسپیکر، نمایشگر LCD و تمام‌رنگی برای کنترل پخش دیده می‌شود؛ هرچند که به‌لطف پشتیبانی از گوگل اسیستنت، می‌توانید صرفا با فرمان صوتی درخواست پخش موسیقی از دستگاه داشته باشید یا موسیقی موجود در گوشی خود را به‌صورت بی‌سیم از اسپیکر پخش کنید. به‌علاوه، می‌توانید از اسپیکر جدید هارمن کاردن به‌عنوان یک هاب برای خانه‌ی هوشمند استفاده کرده و با فرمان‌های صوتی که به آن می‌دهید، سایر لوازم متصل به شبکه را کنترل کرده و برای مثال، چراغ‌ها را خاموش کنید.

اسپیکر هارمن کاردن

سایتیشن ۵۰۰، سومین اسپیکر هوشمند هارمن کاردن است؛ اما اولین اسپیکر این شرکت است که با توجه به قیمت بالای آن، لوکس به‌حساب می‌آید. هارمن کاردن که متعلق به سامسونگ است، هنوز اسپیکری که به دستیار صوتی اختصاصی شرکت کره‌ای یعنی بیکسبی مجهز باشد عرضه نکرده و دو محصول دیگر شرکت یادشده در این حوزه Allure با قیمت ۲۴۹ دلار است که به دستیار صوتی الکسا مجهز شده و دیگری Invoke نام دارد که از دستیار صوتی شرکت مایکروسافت یعنی کورتانا بهره می‌برد؛ قیمتی آن برابر با ۱۹۹ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات