آیفون 2018 اپل در ۲۱ شهریور معرفی خواهد شد

دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش یک خبرگزاری اروپایی، اپل مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۸ و اپل واچ نسل چهار را در روز چهارشنبه ۲۱ شهریور برگزار خواهد کرد.
تبلیغات

به گزارش خبرگزاری فرانسوی اروپا ۱، رویداد معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸ در روز چهارشنبه، ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) در سالن گردهمایی استیو جابز در مقر اپل پارک برگزار خواهد شد. به گفته‌ی این منبع، نطق اصلی این مراسم در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی (۲۱:۳۰ به وقت تهران) آغاز خواهد شد.

گزارش خبرگزاری یادشده با دیگر گمانه‌زنی‌های مطرح‌شده هم‌خوانی دارد و این منابع به اتفاق تاریخ برگزاری مراسم اپل را همانند ۶ سال گذشته، در هفته‌ی دوم سپتامبر می‌دانند. از آنجایی که سپتامبر ۲۰۱۸ از روز شنبه آغاز می‌شود و این تاریخ مصادف با روز کارگر در آمریکا است، احتمال کمی وجود دارد که اپل زودتر اقدام به برگزاری مراسم خود کند؛ در نتیجه به‌نظر می‌رسد که این شرکت مجددا درصدد برگزاری رویداد معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸ در هفته‌ی دوم ماه و به احتمال فراوان روز چهارشنبه است.

با این حال، تا زمانی که اپل دعوتنامه‌های رویداد خود را برای رسانه‌ها ارسال نکند، نمی‌توان تاریخ دقیق این مراسم را تأیید کرد. با توجه به زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده برای این رویداد، انتظار می‌رود که دعوت‌نامه‌های یادشده در روزهای پیش‌رو ارسال شوند. علاوه بر این، در گزارش خبرگزاری اروپا ۱ آمده است که براساس تقویم نطق اصلی پیشین، عرضه‌ی محصولات معرفی‌شده در رویداد ۲۱ شهریور احتمالاً بین روز پنج‌شنبه و سه‌شنبه‌ی بعدی آغاز خواهد شد. برخی از اپراتورهای بین‌المللی موبایل پیش از این اعلام کرده بودند که پیش‌فروش آیفون‌های جدید را از روز ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) آغاز خواهند کرد.

این خبرگزاری فرانسوی همچنین شایعات مربوط به انتظارات از رویداد پیش‌روی اپل را مجددا تأیید کرده است. بر همین اساس انتظار می‌رود که اپل در ۲۱ شهریور از سه مدل آیفون با ظاهر آیفون ۱۰ با نمایشگرهای OLED و LCD رونمایی کند که از این بین، دو مدل بالا‌رده و یک مدل میان‌رده در رنگ‌های گوناگون خواهند بود. علاوه بر این، اپل درنظر دارد تا در کنار آیفون‌ها، نسخه‌ای بازطراحی‌شده از ساعت هوشمند اپل واچ را با حاشیه‌های نازک‌تر و نمایشگر بزرگ‌تر معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات