گوشی هوشمند اوپو آر 17 پرو با دو باتری و دوربین سه گانه معرفی شد

جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند Oppo R17 Pro با دوربین سه‌گانه پشتی، دو باتری و بریدگی نمایشگر قطره‌ای معرفی شد.
تبلیغات

اوایل ماه جاری، شرکت چینی اوپو گوشی هوشمند R17 خود را معرفی کرد. گوشی یادشده، اولین دستگاهی است که صفحه‌نمایش آن با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ۶ محافظت می‌شود. این شرکت، برادر بزرگتر گوشی R17 را نیز دیروز یعنی ۲۳ اوت معرفی کرد. گوشی جدید که Oppo R17 Pro نام دارد، به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع امولد مجهز شده و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی آن ۹۱.۵ درصد است. این دستگاه از پردازنده‌‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ بهره می‌برد. چیپست مورد اشاره، هشت هسته‌ی پردازشی دارد و فرکانس کاری هسته‌های آن روی ۲.۲ گیگاهرتز تنظیم شده‌ است. پردازش‌های گرافیکی گوشی جدید اوپو نیز برعهده‌ی آدرینو ۶۱۶ است. از دیگر مشخصات اوپو آر 17 پرو می‌توان به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن اشاره کرد.

oppo r17 pro

مدل پرو نیز همانند مدل استاندارد R17 از بریدگی نمایشگر قطره‌ای بهره می‌برد. در بخش پشتی این محصول شاهد به‌کارگیری سیستم دوربین سه‌گانه هستیم که شامل یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز سه‌بعدی استریو است. لنز سوم به‌منظور ایجاد جلوه‌‌های واقعیت افزوده مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کنار این دوربین سه‌گانه، نوع رنگ بدنه‌ی گوشی ما را به یاد گوشی‌هوشمند پی ۲۰ پرو  هواوی می‌اندازد. اوپو R17 Pro به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر نیز مجهز شده است. بدین ترتیب برای باز کردن قفل دستگاه، کافیست انگشت خود را روی ناحیه‌ی مشخص‌شده در نمایشگر قرار دهید؛ تا عملیات شناسایی انجام و قفل گوشی باز شود.

oppo r17 pro

گوشی‌هوشمند اوپو R17 پرو به دو باتری با ظرفیت ۱۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و این یعنی مجموع ظرفیت باتری این دستگاه ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت است. استفاده از دو باتری مجزا، کاربران را قادر خواهد ساخت تا بتوانند تنها در عرض ۱۰ دقیقه این گوشی هوشمند را ۴۰ درصد شارژ کنند. شایان ذکر است که گوشی موردبحث از سیستم شارژ سریع شرکت اوپو موسوم به VOOC بهره می‌برد.

oppo r 17
oppo r 17

قیمت و زمان عرضه‌ی گوشی اوپو R17 Pro به بازار هنوز مشخص نیست و به‌نظر نمی‌رسد اوپو برنامه‌ای برای فروش این محصول در آمریکا داشته باشد.

نظر شما در مورد گوشی‌ هوشمند جدید اوپو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات