نسل جدید بی ام و Z4 فردا رونمایی می شود

پنج‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شمارش معکوس برای شروع به کار هفته خودروی مونتری در پببل بیچ آغاز شده است و علاقه‌مندان منتظر رونمایی از نسل جدید بی‌ام‌و Z4 هستند.
تبلیغات

به زودی رویداد خودرویی Concours d'Elbance در پببل بیچ کالیفرنیا آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان به دنیای خودرو می‌توانند شاهد رونمایی از جدیدترین محصولات برجسته این صنعت باشند. مجموعه گسترده‌ای شامل مدل‌های کلاسیک و خودروهای مفهومی جدید از برندهای معتبر جهانی در این رویداد به عموم معرفی خواهند شد. 

BMW Z4 First Edition / بی‌ام‌و Z4 فرست ادیشن

یکی از این محصولات جدید، نسخه جدید بی‌ام‌و Z4 با نام مدل فرست ادیشن (First Edition) است که خودروساز آلمانی قصد دارد آن را به همگان معرفی کند. نسل جدید بی‌ام‌و Z4 مشابهت و نزدیکی زیادی با نسل آینده تویوتا سوپرا دارد؛ خودرویی که به عنوان یکی از جذاب‌ترین محصولات برای علاقه‌مندان شناخته می‌شود. گفته شده است که نسل جدید بی‌ام‌و Z4 در کلاس رودستر طراحی می‌شود، بنابراین رقابت نزدیکی با پورشه باکستر خواهد داشت. 

BMW Z4 First Edition / بی‌ام‌و Z4 فرست ادیشن

سوال که در مورد مدل فرست ادیشن بی‌ام‌و Z4 مطرح می‌شود این است که آیا این خودرو به عنوان پکیج جدید ارائه خواهد شد یا این‌که در قالب مدل خاص به عرصه پا می‌گذارد؟ اگر بی‌ام‌و Z4 جدید به عنوان پکیج عرضه شود، می‌توان آن را به هر مدلی، از sDrive20i تا M40i Z4 اعمال کرد. اما اگر سناریوی دوم به واقعیت بپیوندد، به احتمال زیاد مدل M پرفورمنس می‌تواند گزینه خوبی برای فرست ادیشن بی‌ام‌و Z4 باشد.

BMW Z4 First Edition / بی‌ام‌و Z4 فرست ادیشن

با این حال علاوه بر بی‌ام‌و Z4 فرست ادیشن، محصولات دیگری از سایر برندهای برتر جهانی نیز وجود دارند که قرار است در پبل بیچ رونمایی شوند. به عنوان مثال، خودروی مفهومی آئودی PB-18 ای-ترون برای اولین بار در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. آئودی PB-18 ای-ترون، یک خودروی سوپراسپرت مفهومی تمام برقی است که گفته می‌شود جایگزین آئودی R8 خواهد شد؛ قرار است تا سال ۲۰۲۰، آئودی R8 از خط تولید خارج شود و خودروساز آلمانی به دنبال ارائه جایگزین مناسبی برای آن می‌گردد. 

Audi PB-18 e-tron / خودروی مفهومی آئودی PB-18 ای-ترون

خودروی مفهومی آئودی PB-18 ای-ترون

یکی دیگر از خودروهای جذابی که در رویداد Concours d'Elbance معرفی می‌شوند، ابرخودروی بوگاتی دیوو است؛ این خودروی سوپراسپرت نام خود را از آلبرت دیوو، راننده فرانسوی این شرکت در دهه ۱۹۲۰ میلادی می‌گیرد. تاکنون چند تیزر از بوگاتی دیوو منتشر شده است و گفته می‌شود که از پیشرانه ۱۶ سیلندر شیرون بهره می‌برد.

در این میان خودروهای کلاسیک زیادی نیز وجود دارند که طی هفته خودروی مونتری در پبل بیچ به نمایش در خواهند آمد. از جمله این موارد می‌توان سیتروئن DS، چند مدل کلاسیک از فراری و مازراتی اشاره کرد. همچنین امیدواریم که نسل جدید تویوتا سوپرا برای اولین بار رونمایی شود، زیرا مدل مشابه آن یعنی بی‌ام‌و Z4 نیز در همین رویداد معرفی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات