ال جی هدفون دورگردن Tone Platinum SE را با کلید اختصاصی Google Assistant معرفی کرد

چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هدفون دورگردن (نک‌باد) Tone Platinum SE، محصول جدید ال‌جی است که از کلیدی اختصاصی برای دستیار هوشمند گوگل بهره می‌برد.
تبلیغات

در فاصله‌ی باقی‌مانده تا آغاز رسمی نمایشگاه IFA 2018 در برلین، ال‌جی از یک‌جفت نک‌باد جدید با قابلیت پشتیبانی از Google Assistant رونمایی کرده است. یکی از این هدفون‌های جدید که Tone Platinum SE نام دارد، همچون گوشی ال‌جی جی ۷، از دکمه‌ای اختصاصی بهره می‌برد که با استفاده از آن، می‌توان بدون به‌زبان آوردن جمله‌ی Okay Google از دستیار هوشمند این شرکت استفاده کرد. هدفون دیگر (Tone Ultra SE) به‌همراه مشخصات یادشده، به یک عدد اسپیکر و ایرباد نیز مجهز شده است.

ال‌جی عقیده دارد که دکمه‌ی اختصاصی گوگل اسیستنت در هنگام استفاده از گوگل ترنسلیت می‌تواند بسیار مفید و پرکاربرد باشد و امکان گفت‌و‌گو به زبان‌های مختلف را برای کاربران ساده‌تر کند. به‌علاوه این‌که، دیگر کاربر مجبور نیست برای هربار استفاده از آن، جمله‌ی «اوکی گوگل» را به‌زبان بیاورد.

هدفون دورگردن Tone Platinum SE

تاکنون تاریخ عرضه و قیمت هدفون‌های جدید ال‌جی مشخص نشده است؛ این شرکت قطعا در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۸ اطلاعات جامع‌تری از آن‌ها منتشر خواهد کرد.

نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از ۳۱ آگوست تا ۵ سپتامبر (۹ تا ۱۴ شهریور ۱۳۹۷) در برلین برگزار خواهد شد. زومیت همچون سالیان گذشته، امسال نیز پوشش جامعی از این نمایشگاه ارائه خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات