گرند کالیفرنیا؛ جدیدترین کمپر فولکس واگن معرفی شد

یک‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
فولکس واگن یک خودروی کمپر جدید با نام گرند کالیفرنیا به بازار معرفی کرده که از سری مشهور ترانسپورتر است.
تبلیغات

گرند کالیفرنیا بر اساس ون محبوب و پرفروش فولکس واگن ترانسپورتر ساخته شده است. فولکس واگن را باید یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها و البته جزو موفق‌ترین آن‌ها در ساخت خودروهای ون . کمپر به حساب آورد. به تازگی فولکس واگن محصول جدیدی معرفی کرده است که به خوبی تخصص و مهارت این خودروساز را در ساخت خودروهای کمپر نشان می‌دهد. این محصول، با طولی نزدیک به ۶ متر معرفی شده است. اساس و پایه برای ساخت فولکس واگن گرند کالیفرنیا مدل ون ترنسپورتر است. این خودروی کمپر دارای فضای داخلی بسیار خوبی است به طوری که داخل‌ آن سرویس بهداشتی، حمام و مخزن ذخیره‌ی آب ۱۱۰ لیتری هم وجود دارد.

مدل گرند کالیفرنیا در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد ون ترنسپورتر دارای ارتفاع بلند‌تری است که این ارتفاع بلند سقف امکان نصب ۲ تخت‌خواب داخل خودرو فراهم کرده است. نور‌پردازی داخلی بسیار خوبی نیز در داخل خودرو کار شده است. همچنین فولکس واگن طراحی ویژه‌ای برای سقف این مدل در نظر گرفته است چون افزایش ارتفاع سقف می‌تواند تاثیر منفی روی مصرف سوخت خودرو بگذارد اما طراحی ویژه‌ی فولکس واگن به گونه‌ای است که ارتفاع اضافه کمترین تاثیر منفی را روی مصرف سوخت گرند کالیفرنیا داشته باشد. خریداران، این امکان را خواهند داشت تا تجهیزات اضافه‌ای برای نصب در بیرون خودرو سفارش دهند که از بین این تجهیزات باید به سیستم تهویه مطبوع سقفی، سایبان خارجی جمع شونده، پنل خورشیدی و رک مخصوص حمل دوچرخه اشاره کرد.

فولکس واگن گرند کالیفرنیا

اگر نگاهی به تصاویر داخل کابین گرند کالیفرنیا بیندازید متوجه خواهید شد که این محصول، بسیار مناسب سفر و کمپینگ است. فولکس واگن از موادی به رنگ روشن در داخل کابین خودرو استفاده کرده است تا به این ترتیب فضای داخل کابین پرنور و جادار به نظر برسد. شیشه‌های عقبی و جانبی این خودرو همگی قابلیت باز شدن را دارند و حتی یک توری نیز برای شیشه‌ها تعبیه شده است که با بستن آن می‌توانید ضمن اینکه راه ورود هوا به داخل کابین را باز می‌کنید اما از ورود حشرات موذی به داخل کابین خودرو جلوگیری کنید. در قسمت تخت‌خواب نیز یک سقف شیشه‌ای نصب شده است تا بتوانید از دیدن آسمان لذت ببرید.

در داخل کابین فولکس واگن گرند کالیفرنیا به صورت استاندارد ۲ عدد تخت‌ خواب نصب شده‌اند اما با سفارش مشتری امکان نصب ۲ تخت‌ خواب کوچک و مخصوص کودکان نیز در قسمت بالایی سقف وجود دارد. برای پخت و پز نیز یک اجاق گاز با ۲ شعله در این خودرو موجود است. همچنین یک یخچال با ظرفیت ۷۰ لیتر در داخل کابین خودرو جاسازی شده است. برای صرف غذا یک میز ناهارخوری برای ۴ نفر داخل گرند کالیفرنیا نصب شده است.

برای افرادی هم که علاقه به دوش گرفتن در طبیعت دارند فولکس واگن یک خروجی دوش در بیرون خودرو نصب کرده است که می‌توانید دوش را از داخل خودرو جدا کرده و به بیرون خودرو ببرید. جالب توجه است که دوش بیرونی نیز به سیستم کنترل دمای آب مجهز شده است. در بخش سیستم‌های مالتی مدیا و سرگرمی نیز گرند کالیفرنیا به سیستم بلوتوث مجهز است تا به این ترتیب بتوانید به سادگی موزیک‌های مورد علاقه‌ی خود را در داخل خودرو گوش دهید.

فولکس واگن گرند کالیفرنیا

فولکس واگن متاسفانه هنوز جزئیاتی در خصوص بخش فنی گرند کالیفورنیا منتشر نکرده است و تنها چیزی که اعلام شده این است که این مدل به صورت آپشن به همراه سیستم ۴ چرخ محرک به بازار عرضه خواهد شد. با این وجود اما به احتمال بسیار زیاد از نظر فنی پیشرانه و مجموعه‌ی انتقال نیروی گرند کالیفرنیا با مدل کرفتر یکسان خواهد بود. در صورتی که این قضیه صحت داشته باشد شاهد استفاده از یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربو دیزل با حجم ۲ لیتر در گرند کالیفرنیا خواهیم بود که قدرت آن چیزی بین ۱۰۸ اسب بخار تا ۱۶۱ اسب بخار است.

برای سهولت رانندگی و همچنین افزایش ایمنی گرند کالیفرنیا فولکس واگن از جدید‌‌‌ترین فناوری‌های کمک رانندگی همانند سیستم ترمز اضطراری شهری، رادار بین خطوط، سیستم هشدار نقطه‌ی کور، سیستم هشدار خودروی پشت سر، سیستم کمکی پارک و کروز کنترل هوشمند را هم در گرند کالیفرنیا نصب کرده است. تحویل فولکس واگن کالیفرنیا به مشتریان از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد و در همان زمان فولکس واگن جزئیات قیمتی این خودرو را هم اعلام خواهد کرد. اما خبر بد برای کسانی که در ایالات متحده زندگی می‌کنند این است که به دلیل اینکه فولکس واگن در بخش خودروهای تجاری بازار آمریکا سهم کمی را دارد مدل گرن کالیفرنیا برخلاف نام آن نه در ایالت کالیفرنیا و نه در هیچ‌ جای آمریکا عرضه نخواهد شد. در ادامه دیدن تصاویر این خودرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فولکس واگن گرند کالیفرنیا
فولکس واگن گرند کالیفرنیا
فولکس واگن گرند کالیفرنیا
فولکس واگن گرند کالیفرنیا
فولکس واگن گرند کالیفرنیا
فولکس واگن گرند کالیفرنیا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات