نوکیا 9؛ پرچمدار بعدی فنلاندی‌ها، هفته آینده معرفی می‌شود

جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا به‌تازگی در توییتی اعلام کرده است که می‌خواهد «موردانتظارترین گوشی موبایل» را هفته آینده معرفی کند. این گوشی احتمالا نوکیا 9 خواهد بود.
تبلیغات

نوکیا ساعاتی پیش در توییتر رسمی‌اش اعلام کرد که قصد دارد سه‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده، با برگزاری رویدادی از «موردانتظارترین گوشی‌ موبایل» رونمایی کند. درحالی که چنین ادعایی از سوی نوکیا هیجان‌انگیز و مرموز به‌نظر می‌رسد، اما می‌توان مطمئن بود که این اسمارت‌فون، پرچمدار بعدی این شرکت یعنی نوکیا ۹ است.

انتظار می‌رود که نوکیا ۹ به‌عنوان جدیدترین پرچمدار فنلاندی‌ها به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز شده باشد. طبق برخی شایعات، این شرکت در گوشی جدیدش از نمایشگر اولد استفاده کرده است؛ اگر چنین موضوعی حقیقت داشته باشد، می‌توان Nokia 9 را نه‌تنها از نظر کیفیت نمایشگر، بلکه از نظر قیمت نیز در کنار گوشی‌های آیفون ۱۰ و گلکسی اس ۹ قرار داد.

یکی از هیجان‌انگیزترین شایعات مرتبط به نوکیا ۹، استفاده‌ی این گوشی از حسگر اثر انگشت در داخل نمایشگر است. گرچه این ویژگی هم‌اکنون در برخی دستگاه‌ها موجود است، اما اسمارت‌فون جدید نوکیا ممکن است آن را در بهترین شکل ممکن به بازار عرضه کند. 

تصویر منتشرشده در حساب توییتر نوکیا: «برای رونمایی از موردانتظارترین گوشی موبایل، آماده شوید»

بی‌شک یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای موفقیت نوکیا ۹ در بازار، دوربین آن است. وقتی مردم برای تهیه‌ی یک گوشی رقم بالایی پرداخت می‌کنند، انتظار دارند که محصولی که قصد خریدش را دارند به بهترین دوربین ممکن تجهیز شده باشد و بتواند تصاویر باکیفیتی ثبت کند. امروزه دوربین دوگانه به یک ویژگی روتین در بین گوشی‌ها تبدیل شده است و باید دید نوکیا در گوشی‌اش از چند دوربین استفاده می‌کند؛ آیا امکان دارد که فنلاندی‌ها نوکیا ۹ را به دوربین سه‌گانه تجهیز کنند؟

گفته می‌شود که گوشی Nokia 9 قرار است همچون دستگاه‌های قبلی این شرکت از اندروید خالص بهره ببرد و بعدها به‌روزرسانی اندروید ۹ پای را دریافت کند. اگر مهندسین نوکیا کارشان را به‌نحو احسن انجام داده باشند، قطعا نوکیا ۹ خواهد توانست به محصولی جنجالی مبدل شود.

خوشبختانه برای فهمیدن مشخصات و شکل ظاهری محصول جدید نوکیا لازم نیست زیاد صبر کنیم؛ چرا که فنلاندی‌ها قصد دارند ۲۱ آگوست ۲۰۱۸ (۳۰ مرداد) از گوشی هوشمند جدیدشان رونمایی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات